humane os tibialis ?
humane os tibialis ?
Hallo iedereen,
Weet iemand wat dit voor soort bot is ? Kan het misschien een menselijke tibia zijn of is daar de afmeting niet naar ?
Bedankt voor de info.
Vr.gr
Johannes
humane os tibialis ?
Hoi,
Hier is nog een foto van het tibia/plateau met de condylen duidelijker zichtbaar.
Groet,
J.
-
- Been thanked: 1 time
Antw: humane os tibialis ?
Hoi Johannes,
Het lijkt er veel op. Het onderste ca. 1/3 deel ontbreekt.De lengte lijkt me normaal.
Waar heb je het gevonden?
Piet
Het lijkt er veel op. Het onderste ca. 1/3 deel ontbreekt.De lengte lijkt me normaal.
Waar heb je het gevonden?
Piet
pieter
Hoi Piet,
Bot gevonden in een bos, op een plek waar in de oorlog een vliegtuig moet zijn neergestort. Die bemanning is toen door de Duitsers geborgen. Kan me niet voorstellen dat het menselijk is, maar wat dan ???????
Groet.
[Bewerkt door Johannes op 06-05-2007 om 11:14 NL]
Bot gevonden in een bos, op een plek waar in de oorlog een vliegtuig moet zijn neergestort. Die bemanning is toen door de Duitsers geborgen. Kan me niet voorstellen dat het menselijk is, maar wat dan ???????
Groet.
[Bewerkt door Johannes op 06-05-2007 om 11:14 NL]
idd een tibia van een mens. Waarschijnlijk een man. Bot ziet er niet echt oud uit, kans is groot dat er mensen die deze persoon gekend hebben.
Bij de vondst van menselijke resten moet je contact opnemen met de politie. Ik vind dit nogal logisch......
Bij de vondst van menselijke resten moet je contact opnemen met de politie. Ik vind dit nogal logisch......
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
Hoi Cru,
Helemaal met je eens; als het wordt bevestigd dat het menselijk is, wordt het gemeld, logisch. Stel je voor dat er meer ligt...moet je toch niet aan denken zeg !
Groet.
Helemaal met je eens; als het wordt bevestigd dat het menselijk is, wordt het gemeld, logisch. Stel je voor dat er meer ligt...moet je toch niet aan denken zeg !
Groet.
-
- Been thanked: 1 time
Hoi Johannes,
Ik zou het inderdaad melden bij de politie.
Hopelijk heb ik me vergist,maar ik heb een aantal jaren anatomie gehad en het bot vergeleken met de afbeelding uit een anatomisch atlas. Voel me geen expert, dus misschien kunnen andere forumleden reageren.
Piet
Ik zou het inderdaad melden bij de politie.
Hopelijk heb ik me vergist,maar ik heb een aantal jaren anatomie gehad en het bot vergeleken met de afbeelding uit een anatomisch atlas. Voel me geen expert, dus misschien kunnen andere forumleden reageren.
Piet
pieter
Hallo Piet
Je hebt gelijk hoor, 100% menselijke tibia.
groeten, Hanneke
Je hebt gelijk hoor, 100% menselijke tibia.
groeten, Hanneke
\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin
Het is zeker van een mens. Ik heb net de foto aan en arts laten zien.
Het is niet zo raar dat je in de buurt van een crashsite nog resten vindt. De resten werden zeer snel geborgen en lagen over een groot gebied verspreid.
Als je wilt kan ik contact met je opnemen met het leger.
Het is niet zo raar dat je in de buurt van een crashsite nog resten vindt. De resten werden zeer snel geborgen en lagen over een groot gebied verspreid.
Als je wilt kan ik contact met je opnemen met het leger.
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
Hoi mensen,
Gadver, werd mijn vermoeden toch nog bevestigd. De trein wordt in gang gezet zodat de BID/KL zich er eens over kan buigen.
Bedankt mensen, jullie hulp in deze wordt zeer gewaardeerd !
Groeten.
Gadver, werd mijn vermoeden toch nog bevestigd. De trein wordt in gang gezet zodat de BID/KL zich er eens over kan buigen.
Bedankt mensen, jullie hulp in deze wordt zeer gewaardeerd !
Groeten.