Een kiezeltje met inhoud uit Nieuw-Zeeland
- Supergraver
Een kiezeltje met inhoud uit Nieuw-Zeeland
Deze fantastische krab komt uit het Laat-Plioceeen van Nieuw-Zeeland.
Trichopeltarion greggi (Dell, 1969)
Het is een van de schoonheden die vandaag met de post in Norge arriveerden

Groeten,
Martijn
- Caveman
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 307 times
- Contacteer:
Antw: Een kiezeltje met inhoud uit Nieuw-Zeeland
Tjonge jonge, Martijn jij zit toch wel dagelijks op prachtpost te wachten hè jongen!
Mooie Krab in die concretie man!
Mooie Krab in die concretie man!
To share or not to share, that's the question!
Hhmmmmmmmmmmmm, misschien dat ik in de toekomst ook maar is aan de ruil ga, wat een prachtstukjes krijg jij binnen met de post!! 
gr
pearl

gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Prachtig stuk Martijn!!
Wat ik me afvraag, hoe vind je in godsnaam zoiets? langs de buitenkant lijkt het me een gewone ordinaire kei, waarvan er duizenden in een rivierbedding liggen, begin maar te kloppen!
groetjes
Patrick
Wat ik me afvraag, hoe vind je in godsnaam zoiets? langs de buitenkant lijkt het me een gewone ordinaire kei, waarvan er duizenden in een rivierbedding liggen, begin maar te kloppen!

groetjes
Patrick
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
- Supergraver
Hee Partick,
het schijnt idd zo te zijn dat deze krabben op het strand tussen de andere \'keien\' gevonden worden.
Ik heb met de krab ook een copie van de publikatie van R. K. Dell over de krab gehad.
Wat eigenlijk een mooi \'bij\'-fossiel (\'bij\' van; \'bij\' de tandjes en egeltjes) was, mag na het openmaken van het pakket tot een van mijn mooiste fossielen gerekend worden.
Trouwens na even op het net te hebben gegoogled, ben ik een beetje geschrokken over wat ze voor deze fossielen (durfen) vragen
Groeten uit Norge!
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 16-05-2007 om 12:44 NL]
het schijnt idd zo te zijn dat deze krabben op het strand tussen de andere \'keien\' gevonden worden.
Ik heb met de krab ook een copie van de publikatie van R. K. Dell over de krab gehad.
Wat eigenlijk een mooi \'bij\'-fossiel (\'bij\' van; \'bij\' de tandjes en egeltjes) was, mag na het openmaken van het pakket tot een van mijn mooiste fossielen gerekend worden.
Trouwens na even op het net te hebben gegoogled, ben ik een beetje geschrokken over wat ze voor deze fossielen (durfen) vragen

Groeten uit Norge!
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 16-05-2007 om 12:44 NL]