spuitgat
- sharkteethrene
spuitgat
Een berichtje uit mill.
een aantal weken geleden heb ik een spuitgat gevonden,zeldzaam?
daarna vond ik er weer een.
nu afgelopen vrijdag had Johan jansen er een van een andere soort en vandaag Hans wijnstekers weer een van het lijkt weer een andere soort.
ze zijn opeens niet zo zeldzaam meer.
zoals ik begrepen heb zijn er maar weinig
gevonden \"around the world\" dus kunnen we nu dan toch eindelijk mill eens op de landkaart zetten.(als dit al niet gebeurd is)
zonder reclame te maken,deze stukken zullen
wel te zien zijn op de determinatie dag.
groetjes rene.
een aantal weken geleden heb ik een spuitgat gevonden,zeldzaam?
daarna vond ik er weer een.
nu afgelopen vrijdag had Johan jansen er een van een andere soort en vandaag Hans wijnstekers weer een van het lijkt weer een andere soort.
ze zijn opeens niet zo zeldzaam meer.
zoals ik begrepen heb zijn er maar weinig
gevonden \"around the world\" dus kunnen we nu dan toch eindelijk mill eens op de landkaart zetten.(als dit al niet gebeurd is)
zonder reclame te maken,deze stukken zullen
wel te zien zijn op de determinatie dag.
groetjes rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Antw: spuitgat
Kan natuurlijk ook een kwestie zijn van eens gezien hebben, dan weet je ook waar je op moet letten. Zo vond ik in Antwerpen mijn eerste Somniosus een uurtje nadat ik een exemplaar van iemand anders had mogen bewonderen en weet ik inmiddels ook een Hemipneustes in een mergelwand te herkennen aan de hand van een paar cm2.sharkteethrene schreef:
....ze zijn opeens niet zo zeldzaam meer......
Cheers,
Paul
[Bewerkt door De DinoDolsjes op 17-05-2007 om 12:17 NL]
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
een tijd terug had Rene de foto er wel bij gezet, hier de foto\'s:http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 4159#39374
Hoplites
Hoplites
Hallo Allemaal,
Helaas moeten jullie wachten tot de negende juni om mijn gevonden schedeltje te zien.Mijn Computer kennis is zo gering dat ik het niet voor elkaar krijg om foto\'s van mijn kamera op de computer te krijgen en dan nog een keer op het forum.
Ik ben al blij dat ik \'n berichtje kan plaatsen.
Mijn gevonden stuk is nu het aan elkaar gelijmt is 14 bij 9 cm
Op de negende is er voldoende gelegenheid om het stuk te fotograferen en voor de niet aanwezigen op het forum te zetten.
Groeten Hans.
Helaas moeten jullie wachten tot de negende juni om mijn gevonden schedeltje te zien.Mijn Computer kennis is zo gering dat ik het niet voor elkaar krijg om foto\'s van mijn kamera op de computer te krijgen en dan nog een keer op het forum.
Ik ben al blij dat ik \'n berichtje kan plaatsen.
Mijn gevonden stuk is nu het aan elkaar gelijmt is 14 bij 9 cm
Op de negende is er voldoende gelegenheid om het stuk te fotograferen en voor de niet aanwezigen op het forum te zetten.
Groeten Hans.
Hans