Doe mee! Algehele peiling!
- binbinneke
- Contacteer:
Antw: Doe mee! Algehele peiling!
Geef mij (ook) maar \'n A. 
gr. robin
[Bewerkt door binbinneke op 27-05-2007 om 09:32 NL]

gr. robin
[Bewerkt door binbinneke op 27-05-2007 om 09:32 NL]
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/
- sjaak
- Has thanked: 372 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Ik volg dit van een afstandje. Luchtig bedoeld of niet, maar de discussie begint absurd te worden. Kom op zeg ... bij meerderheid stemmen over determinatie van een foto ... En van wie krijgen we “officieel te horen wat het is”? Professor H.J.Neusbot?
Stel je voor dat we in Nederland zouden stemmen over de evolutietheorie. Ik vrees dat deze website dan kan worden omgedoopt tot zondvloedslachtoffers.net
PS
C dus
Stel je voor dat we in Nederland zouden stemmen over de evolutietheorie. Ik vrees dat deze website dan kan worden omgedoopt tot zondvloedslachtoffers.net
PS
C dus

Groet,
Niels
Niels
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Doe mee! Algehele peiling!
Hehe. Je hebt gelijk.sjaak schreef:
Maar zolang de poll ludiek kan gehouden worden, ben ik er wel voor te vinden. Hold tight, de huidige poll staat nog een paar dagen, en daarna weten jullie wat je kan verwachten!
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Supergraver
Oei, oei, ik heb toch niet teveel los gemaakt, hahaha
Ik wil niemand verbannen, hoor
Dit lijkt me gewoon een leuke Pol, naast de discussie die gevoerd wordt. En we moeten er zeker niet naar kijken als een wetenschappelijk onderzoek, waarvan we van de uitkomst een publicatie kunnen maken, hahaha.
Het gaat er gewoon om, wat de gemiddelde bezoeker erover denkt en het zou dus wel leuk zijn om te zien hoeveel mensen er straks ingetuind zijn, wanneer er echt vast te staan komt wat het nu voor fossielen zijn.
Aja, misschien ben ik nu wel weer niet zo serieus met de hobby bezig
, maar ik vind het wel grappig zo\'n POL.
PS. Ik ben er zelf verbaasd over dat ik zo netjes heb gereageerd nu
Groeten uit Norge!
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 27-05-2007 om 11:03 NL]
Ik wil niemand verbannen, hoor

Dit lijkt me gewoon een leuke Pol, naast de discussie die gevoerd wordt. En we moeten er zeker niet naar kijken als een wetenschappelijk onderzoek, waarvan we van de uitkomst een publicatie kunnen maken, hahaha.
Het gaat er gewoon om, wat de gemiddelde bezoeker erover denkt en het zou dus wel leuk zijn om te zien hoeveel mensen er straks ingetuind zijn, wanneer er echt vast te staan komt wat het nu voor fossielen zijn.
Aja, misschien ben ik nu wel weer niet zo serieus met de hobby bezig

PS. Ik ben er zelf verbaasd over dat ik zo netjes heb gereageerd nu

Groeten uit Norge!
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 27-05-2007 om 11:03 NL]
Niet lullen stemmen.
A.
Toch ff lullen:
Hoewel sjaak misschien gelijk heeft moeten de mensen het ergens over hebben toch? (dezelfde reden waarom jij nu op deze \'\'absurde discussie\'\' kiest te reageren).
Niet al te serieus doen Sjakie.
(En ik mag het natuurlijk niet zeggen maar de Noah en z\'n ark theorie aanhangers (in deze tijd) vind ik in een woord \'\'fruitcake!!!\'\').
A.
Toch ff lullen:
Hoewel sjaak misschien gelijk heeft moeten de mensen het ergens over hebben toch? (dezelfde reden waarom jij nu op deze \'\'absurde discussie\'\' kiest te reageren).
(En ik mag het natuurlijk niet zeggen maar de Noah en z\'n ark theorie aanhangers (in deze tijd) vind ik in een woord \'\'fruitcake!!!\'\').
Swampthing
Ik vind dat ik niet in staat ben om hier echt een mening over te geven. Als liefhebber zou ik zeggen A, als wetenschapper (alhoewel niet in paleontologie) vind ik ook dat samples eerst beter onderzocht moet worden, voordat er een naam aan word gehangen.
Daarom kies ik dus gemiddeld voor C.
Alhoewel ik door tijdgebrek de laatste maanden minder aktief heb deelgenomen aan het forum, zie ik dat er vooral de laatste weken enkele discussies hebben plaatsgevonden waar: Amateurs (niet negatief bedoeld) in de clinch lagen met professionals. Dat is op zich al zeer interessant, zolang het maar respect gebeurd en er serieus naar elkaars standpunten wordt geluisterd. Echter ik heb het idee dat dat niet altijd gebeurd.
Daarom kies ik dus gemiddeld voor C.
Alhoewel ik door tijdgebrek de laatste maanden minder aktief heb deelgenomen aan het forum, zie ik dat er vooral de laatste weken enkele discussies hebben plaatsgevonden waar: Amateurs (niet negatief bedoeld) in de clinch lagen met professionals. Dat is op zich al zeer interessant, zolang het maar respect gebeurd en er serieus naar elkaars standpunten wordt geluisterd. Echter ik heb het idee dat dat niet altijd gebeurd.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
- Supergraver
Ja maar, jongens en meisjes toch nog een keer dan maar.
Als hier een POL over komt dan is het dus alleen maar om te kijken wat de gemiddelde bezoeker er van vindt. Niks niet wetenschappelijk!
Een Pol over of je al je fossielen nummert is ook niet wetenschappelijk, want ik neem aan dat een wetenschapper alles nummert.
Ik dacht dat dit leuk zou zijn om een beetje spanning van het hoofdonderwerp af te halen, maar wat schetst mijn verbazing?
Jullie beginnen je alleen maar meer op te winden.
Durf een beetje gevoel voor humor te hebben mensen!
Gr
Martijn
Als hier een POL over komt dan is het dus alleen maar om te kijken wat de gemiddelde bezoeker er van vindt. Niks niet wetenschappelijk!
Een Pol over of je al je fossielen nummert is ook niet wetenschappelijk, want ik neem aan dat een wetenschapper alles nummert.
Ik dacht dat dit leuk zou zijn om een beetje spanning van het hoofdonderwerp af te halen, maar wat schetst mijn verbazing?
Jullie beginnen je alleen maar meer op te winden.
Durf een beetje gevoel voor humor te hebben mensen!
Gr
Martijn
- sjaak
- Has thanked: 372 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Doe mee! Algehele peiling!
zie hetswampy schreef:
Niet lullen stemmen.
A.
Toch ff lullen:

Groet,
Niels
Niels
- fossielengek