Vernieuwe site Fossiel.net !!!
Vernieuwe site Fossiel.net !!!
Beste lezers,
Zoals jullie misschien al hebben gemerkt heb ik de hoofdpagina veranderd. De bedoeling is om stukje bij beetje alle pagina\'s om te zetten in de nieuwe layout. Van sommige pagina\'s gaat ook de bestandsnaam wijzigen, dus het kan zijn dat jullie sommige links in je favorieten moeten aanpassen.
Het vindplaatsengedeelte is al grotendeels omgezet. Mochten jullie problemen hebben met het bekijken van bepaalde pagina\'s, laat het me dan even weten.
Zoals jullie misschien al hebben gemerkt heb ik de hoofdpagina veranderd. De bedoeling is om stukje bij beetje alle pagina\'s om te zetten in de nieuwe layout. Van sommige pagina\'s gaat ook de bestandsnaam wijzigen, dus het kan zijn dat jullie sommige links in je favorieten moeten aanpassen.
Het vindplaatsengedeelte is al grotendeels omgezet. Mochten jullie problemen hebben met het bekijken van bepaalde pagina\'s, laat het me dan even weten.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Antw: Vernieuwe site Fossiel.net !!!
mooi, mooi, mooi, echt mooi!!!!
welk programma gebruik je eigenlijk voor afbeeldingen???
Groeten, casper
welk programma gebruik je eigenlijk voor afbeeldingen???
Groeten, casper
Post mortem we sort 'em!
ik zou eigenlijk een keer een ander achtergrondje doen... gewoon een lichte kleur, heel lichtbruin, wit kan ook. dat maakt het nog mooier denk ik.
Groeten, Casper
[Bewerkt door Casper op 09-01-2005 om 17:26 NL]
Groeten, Casper
[Bewerkt door Casper op 09-01-2005 om 17:26 NL]
Post mortem we sort 'em!
Antw: Antw: Vernieuwe site Fossiel.net !!!
Ik zal er eens naar kijken of ik een betere achtergrond kan vinden.Casper schreef:
ik zou eigenlijk een keer een ander achtergrondje doen... gewoon een lichte kleur, heel lichtbruin, wit kan ook. dat maakt het nog mooier denk ik.
Groeten, Casper
Ik gebruik trouwens Fireworks en Dreamweaver voor het bouwen van de website.
Kennis telt!
ik werk gewoon met frontpage. ik maak toch niet erg moeilijke dingen, en ik vind datdreamweaver overdreven veel functies heeft. één probleem is dat je in frontpage volgens mij niet in php kunt programmeren, maar dat weet ik niet zeker.
frontpage vind ik gewoon het makkelijkst werken. ik heb dreamweaver wel, though.
Groeten, Casper
frontpage vind ik gewoon het makkelijkst werken. ik heb dreamweaver wel, though.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ik ben het eens met Caspers opmerking over da achtergrond. Een egale pastelkleur, eventueel met grondtextuur of zo, zou mooier zijn.
Voorts: knap werk!
Voorts: knap werk!
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Verder nog op en aanmerkingen op de site? Alle subpagina\'s zijn zo\'n beetje af, en alles zou moeten werken.
Kennis telt!