botten scheveningen
Antw: botten scheveningen
Recente botten stinken meestal. Het is echter vrij moeilijk strandvondsten te onderscheiden die fossiel of recent zijn. Kleur zegt niet altijd genoeg.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
ze stinken absoluut niet ze ruiken lekker fris maar het gaat me eigelijk om de soort. niemand een idee?
Wervel is heel lastig te determineren, vooral van een foto. Gezien de grote zou het iets van een schaap kunnen zijn, of van een beest dat ongeveer net zo groot is (bv. wolf, varken of een klein hert, zeehond of robachtige kan ook nog.)
Voor het schouderblad hetzelfde verhaal, een beest ter grote van een paard, rund of edelhert.
Meer kan ik er niet van maken.
[Bewerkt door The Stone op 07-01-2005 om 09:10 NL]
Voor het schouderblad hetzelfde verhaal, een beest ter grote van een paard, rund of edelhert.
Meer kan ik er niet van maken.
[Bewerkt door The Stone op 07-01-2005 om 09:10 NL]
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Once you've got heat, you can do everything!
Het schouderblad is absoluut te klein voor een paard, rund of edelhert. Ik denk eerder aan een kleiner hert, schaap of varken.
gr. Hanneke
gr. Hanneke
\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin