Wat doe je in een regenachtig Pinksterweekend?
Antw: Wat doe je in een regenachtig Pinksterweekend?
marjolein en pieter,
knappe vondst
heel heel heeeeeeeeeel erg voorzichtig prepareren, ik moet even zoeken naar de naam van iemand die zich er nogal sterk mee bezig houd, hij heeft oa ook enkele artikeltjes in GEA staan, hij moet hier ook ergens op het forum zitten denk ik,
in alle geval, er zijn verschillende soorten en genera gekend uit winterswijk, nog niet alles is reeds beschreven, elke nieuwe schedel kan een nieuwe zijn, dus voorzichtig.. topvondst
mvg stijn
knappe vondst
heel heel heeeeeeeeeel erg voorzichtig prepareren, ik moet even zoeken naar de naam van iemand die zich er nogal sterk mee bezig houd, hij heeft oa ook enkele artikeltjes in GEA staan, hij moet hier ook ergens op het forum zitten denk ik,
in alle geval, er zijn verschillende soorten en genera gekend uit winterswijk, nog niet alles is reeds beschreven, elke nieuwe schedel kan een nieuwe zijn, dus voorzichtig.. topvondst
mvg stijn
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Geweldige vondst!!
Vroeg me af: is zoiets wel eens eerder gevonden in Winterswijk en wat ga ermee doen? Museum/ zelf houden?
Groet
Oh had dit over het hoofd gezien:
in alle geval, er zijn verschillende soorten en genera gekend uit winterswijk
(Ammun Rah)
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 09-06-2007 om 01:12 NL]
Vroeg me af: is zoiets wel eens eerder gevonden in Winterswijk en wat ga ermee doen? Museum/ zelf houden?
Groet
Oh had dit over het hoofd gezien:
in alle geval, er zijn verschillende soorten en genera gekend uit winterswijk
(Ammun Rah)
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 09-06-2007 om 01:12 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Henk Jan
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
In Kruls \'Stenen Zoeken\' staat nog dat een \'rib van Notosaurus\' heel erg bijzonder is, maar dat is niet waar. Vooral nadat eind jaren zeventig duidelijk werd in welke lagen je moet zoeken, is er veel gevonden.
Dit gaat over voetstapjes, botten en vlg mij zelfs ook schedeltjes. Toch blijven deze zeldzaam.
Dit gaat over voetstapjes, botten en vlg mij zelfs ook schedeltjes. Toch blijven deze zeldzaam.
HJ
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Wat doe je in een regenachtig Pinksterweekend?
Henk Jan schreef:
..nadat eind jaren zeventig duidelijk werd in welke lagen je moet zoeken, is er veel gevonden.
In welke lagen mag dat dan wel zijn?? Zijn die vrij toegankelijk?
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Betelgeuze
Ja, dit is zeker en vast een droom vonst, knap!
Alpha Orionis