Wat is wat?
Wat is wat?
Ik heb een paar vrij grote fossielen maar weet niet wat het zijn. Hoe kom ik daar achter?
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
Antw: Wat is wat?
je kunt op het internet surfen of de fotos bij determinatie op het forum plaatsen, het fossiel op de foto is een mosasaurus kaak, al ben ik bang dat hij in elkaar gezet is,
gr sean
gr sean
Inderdaad even bij determinatie zetten. Kaak lijkt mij ook namaak (alhoewel ze vaak wel deels uit echt materiaal bestaan).
Tim
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Duidelijk voor mij: tandmateriaal is echt, de kaak zelf is een composiet, zo bij elkaar gezet in een valse matrix. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat dit stuk zonder waarde is. Dino\'s zoals je ze in een museum ziet zijn ook in elkaar gezet (maar wel min of meer wetenschappelijk verantwoord, daar ga ik van uit).
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Ik ben een complete nitwit op het gebied van mosasaurussen en -tanden, maar is het feit dat de tanden met de punt naar voren gebogen staan (dus naar de opening van de bek) een van de redenen om dit fossiel als fake te verklaren?
groetjes, Hanneke
groetjes, Hanneke
\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin
Inderdaad Hanneke, het wordt tijd dat ze eens een anatoom in dienst nemen in de mosasauruskakenfabriek. 
Er zijn nog aanwijzingen : de ene rechte tand tussen de gebogenen enz.
Zolang als mensen dit soort prefab kopen zullen ze gemaakt worden.
mvg

Er zijn nog aanwijzingen : de ene rechte tand tussen de gebogenen enz.
Zolang als mensen dit soort prefab kopen zullen ze gemaakt worden.
mvg
Antw: Antw: Wat is wat?
Ik ben beschikbaar vanaf 1 september!Plikona schreef:
het wordt tijd dat ze eens een anatoom in dienst nemen in de mosasauruskakenfabriek.
mvg
[Bewerkt door Hanneke op 14-06-2007 om 10:41 NL]
\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
Antw: Antw: Wat is wat?
Uit Zuid Frankrijk zelfs:D:Dpearl schreef:
En nu te koop op marktplaats
http://verzamelen.marktplaats.nl/minera ... P3J4uqs%3D#
gr
pearl
iemand bied er 45 euro op???
[Bewerkt door Fossiel hunter sean op 14-06-2007 om 21:31 NL]