Je eigen verzameling op www.fossiel.net !!!
Antw: Antw: Antw: Je eigen verzameling op www.fossiel.net !!!
Ik ben me er van bewust dat zulke fossielen vaak nep worden verkocht maar deze fossielen komen uit speciaal zaken uit België en Nederland en zijn 100% gegarandeerd echt. Beide fossielen zijn uit 1 stuk en er zitten zelfs gedeeltelijke trilobieten op de onderkant van de platen.webmaster schreef:
Leuk dat je foto\'s hebt geplaatst.
Ben je ervan bewust dat de foto\'s 5 en 6 wel eens replica\'s kunnen zijn ak-sm? Foto 7 twijfel ik ook een beetje aan. Hebben die stenen een verschillende kleur aan de boven en onderkant?
Zie ook http://www.fossiel.net/informatie/fossielenkopen.php
Toch bedankt voor de tip. Want ik zou niet graag met \'fakers\' in mijn collectie zitten. Die gaan er meteen uit!
Antw: Je eigen verzameling op www.fossiel.net !!!
ga je die Merycoidodon nog verder prepareren? als ik dat steen zo los zou zien zitten op een mooi glad oppervlak zou ik me echt niet kunnen bedwingen!!!
Groeten, Casper
[Bewerkt door Casper op 16-01-2005 om 21:30 NL]
Groeten, Casper
[Bewerkt door Casper op 16-01-2005 om 21:30 NL]
Post mortem we sort 'em!
*Casper is helemaal verliefd op smaug\'s Merycoidodon Gracilis*
let op!!! niet op smaug!!! er zijn altijd weer mensen die zulke dingen erbij gaan denken of ergens overheen lezen.
waar krijg je die dingen? zijn ze een beetje betaalbaar? (onder de honderd euro?)
hoe groot is die schedel??
Groeten, Casper
let op!!! niet op smaug!!! er zijn altijd weer mensen die zulke dingen erbij gaan denken of ergens overheen lezen.
waar krijg je die dingen? zijn ze een beetje betaalbaar? (onder de honderd euro?)
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Antw: Antw: Je eigen verzameling op www.fossiel.net !!!
Casper schreef:
*Casper is helemaal verliefd op smaug\'s Merycoidodon Gracilis*
Ja, als je geduld hebt lukt dit voor een leuke prijs, De badlands liggen stampvol met fossielen, met name oreodonts....
Groeten, Casper
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
maarten, jij plaatst rare quotes! 
Groeten, Casper

Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Ik zie het, heb ingebroken op jou bericht en dat op zondag!! Niet best.....Casper schreef:
maarten, jij plaatst rare quotes!
Groeten, Casper
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
mijn ouders willen niet met mij naar een fossielenbeurs op zondag ##%$^&**&@!@#$%%&^!!!!!!!!!!!!:(:(:(
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Vind ik wel goed voor je, fossielen geven alleen maar stof voor de evolutietheorie en dat op zondag...Nee, ik vind dat je beter naar de kerk kunt gaan!Casper schreef:
mijn ouders willen niet met mij naar een fossielenbeurs op zondag ##%$^&**&@!@#$%%&^!!!!!!!!!!!!:(:(:(
Groeten, Casper
Waar en wanneer is die beurs?Casper schreef:
Groeten, Casper
zie site info>>> activiteiten kalender
de mineralen en fossielenbeurs op 30 januarie in hengelo. vlak bij ons, maar we gaan er niet heen
Groeten, Casper
de mineralen en fossielenbeurs op 30 januarie in hengelo. vlak bij ons, maar we gaan er niet heen

Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!