Inloggen via IE
- Betelgeuze
Inloggen via IE
Al een paar maand lukt het niet om via Internet Explorer in te loggen op dit forum, met Firefox lukt dit gelukkig wel maar handig is het niet aangezien ik vooral met IE op het net surf. Ik weet dat heel wat internet gebruikers Firefox veel beter vindan maar aangezien de meeste mensen nog steed Internet Explorer gebruiken lijkt me dit toch niet gezond te zijn voor de gebruiksvriendlijkheid van deze website.
Aangezien ik hier nog geen melding van dit probleem heb gezien neem ik aan dat ik een \'speciaal geval\' ben
maar het zou toch leuk zijn als jullie hier eens een kijkje naar kunnen nemen.
Aangezien ik hier nog geen melding van dit probleem heb gezien neem ik aan dat ik een \'speciaal geval\' ben

Alpha Orionis
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Inloggen via IE
Ik surf met IE en heb daar geen problemen mee gehad totdat ik overging naar het besturingprogramma Vista en Office 2007.
Als ik tot voorheen bij de \'nieuwste berichten\' een topic aanklikte dan werden alle berichten behorend bij dit topic rood gemarkeerd. Héél handig.
Nu kleurt alleen het bericht dat ik heb aangeklikt rood en niet de gehele topic. Niet handig.
Misschien kan de webmaster hier ook een keer naar kijken??
Als ik tot voorheen bij de \'nieuwste berichten\' een topic aanklikte dan werden alle berichten behorend bij dit topic rood gemarkeerd. Héél handig.
Nu kleurt alleen het bericht dat ik heb aangeklikt rood en niet de gehele topic. Niet handig.
Misschien kan de webmaster hier ook een keer naar kijken??
Robert Mensink
Ik begrijp niet dat men nog steeds IE gebruikt, ik gebruik al een tijdje Firefox (na een tip van Frederik) veel gebruiksvriendelijker. Dus wat is het probleem? 
groetjes
Patrick

groetjes
Patrick
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
- Betelgeuze
Ik heb echt geen zin in IE vs Firefox discussies, ik heb 4 jaar multimedia gestudeerd en ken bijde browsers zeer goed. Ze hebben bijde voor- en nadelen en ik snap helemaal niet waarom firefox gebruikers in het algemeen zo een pessimistische kijk hebben op andere browsers. Het is een beetje vergelijkbaar met de pc vs mac discussies, dit heeft totaal geen zin.
Wat veel mensen niet begrijpen is dat je websites maakt op basis van een browser, niet andersom. Als een website niet goed werkt op een bepaalde browser dan is dat niet de fout van de browser maar van de website. Alle browsers werken nu net iets anders, daar kan je niet van tussen.
IE is nog steeds de leider in de markt en dat een Firefox gebruiker van mening is dat zijn browser beter is is natuurlijk geen oplossing. Iedereen zou toegang moeten hebben tot een website als deze, ook die 60% van de surfers die IE gebruikt!
Wat veel mensen niet begrijpen is dat je websites maakt op basis van een browser, niet andersom. Als een website niet goed werkt op een bepaalde browser dan is dat niet de fout van de browser maar van de website. Alle browsers werken nu net iets anders, daar kan je niet van tussen.
IE is nog steeds de leider in de markt en dat een Firefox gebruiker van mening is dat zijn browser beter is is natuurlijk geen oplossing. Iedereen zou toegang moeten hebben tot een website als deze, ook die 60% van de surfers die IE gebruikt!
Alpha Orionis
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Antw: Inloggen via IE
Ik geloof dat ik begrijp wat je wil zeggen.patrick schreef:
Ik begrijp niet dat men nog steeds IE gebruikt, ik gebruik al een tijdje Firefox (na een tip van Frederik) veel gebruiksvriendelijker. Dus wat is het probleem?
groetjes
Patrick
Het komt er volgens jou dus op neer dat we niet moeten zeuren maar moeten overstappen naar een andere browser ???
Ik vindt dit een weinig constructieve bijdrage aan deze topic alhoewel je vanuit jou optiek wel een oplossing aandraagd.
Robert Mensink
Sorry, men MOET niets,hé
maar kijk ook eens hier.
http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 3470#33857
groetjes
Patrick

http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 3470#33857
groetjes
Patrick
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Even on-topic:
Ik had laatst het zelfde/een soortgelijk probleem. Na deleten van de cookies van deze website verdwenen de problemen als sneeuw voor de zon.
Cheers,
Paul
Ik had laatst het zelfde/een soortgelijk probleem. Na deleten van de cookies van deze website verdwenen de problemen als sneeuw voor de zon.
Cheers,
Paul
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
- Betelgeuze
Patrick ik zie waarom je voorkeur naar Firefox gaat, maar ik kan je zeggen dat ik vaak websites heb gemaakt die moeilijk deden in Firefox en niet andersom. 
Elke browser/computer geeft een ander resultaat en dat is wat webdesign zo moeilijk maakt.
Bedankt Paul, ik heb net mijn cookies gedelete en ik kan weer inloggen via IE

Elke browser/computer geeft een ander resultaat en dat is wat webdesign zo moeilijk maakt.
Bedankt Paul, ik heb net mijn cookies gedelete en ik kan weer inloggen via IE

Alpha Orionis
Sommige Internet Explorer installaties krijgen vanuit het niets problemen met cookies van deze website. Een oorzaak heb ik nog niet kunnen vinden, maar een oplossing is in al dit soort gevallen het verwijderen van de cookies van deze site (of alle cookies). Dit kan via het IE menu Extra--> Internet Opties-->Geschiedenis.
Mensen die dit probleem hebben en er niet uit komen, stuur me maar even een mailtje.
Succes!
Mensen die dit probleem hebben en er niet uit komen, stuur me maar even een mailtje.
Succes!
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net