Mill megalodons

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
franky
Been thanked: 12 times
Antw: Mill megalodons

Bericht door franky » 25 jun 2007, 21:07

Afbeelding

Afbeelding

nou vooruit dan, hier zij mijn mill megs.
het valt niet mee om in mill een redelijke meg te vinden. Het is meer een kwestie van veel geluk hebben dan van veel zoeken.

groeten van de brabantse bende

Swampy

Bericht door Swampy » 25 jun 2007, 23:33

Afbeelding

Afbeelding

EEEJ Franky!,

Idd geluk is the key word here.
Maar veel zoeken vergroot natuurlijk wel je kansen.

Brokstukken zie ik nog wel s, (ook heel weinig hoor) en ook wat complete kleine posteriors (heb ik zelf ook een, een Chubutensis volgens mij maar dat is een andere discussie).
Maar echte Megs (flinke jongens als de mijne) ECHT weinig hoor. Ik denk een drie, vier? (min of meer complete bedoel ik dan). Een maatje kleiner wel n paar meer maar niet veel.

Die ene van jou is niet slecht voor Mill standaard. Ik was er bij dat je m vond,
Of was ik dat nou niet? ik weet het niet meer zeker. Ik weet wel zeker dat je hem aan mij hebt laten zien tijdens het zoeken.

Hee kzieje,

Jaap.

P.s:
Ik heb ze al veel vaker laten zien (op m\'n profiel foto ook) maar ik geef er niks om. SUPER toch zoiets.Ik herleef regelmatig het moment van de \'\'vondst\'\'.

Swampthing

troffelmaniak

Bericht door troffelmaniak » 26 jun 2007, 00:01

he mensen,

Ik dacht.....straks kunnen we van drie een maken maar ik zie geen stukken die we even bij elkaar leggen...

dan moeten we toch echt jaap inschakelen.....

bouw er dan meteen eentje van 7 inch....hebben we een mooi plaatje voorop het boekkie wat er ooit nog eens zal komen over mill.....wat moet er anders voorop als die neus nu geen neus blijkt te zijn....

gij die de troffel gebruikt zal niet met lege zakken naar huis gaan.

Gesloten