Oertijdmuseum Boxtel
- sharkteethrene
Antw: Oertijdmuseum Boxtel
Fotootjes
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Heel mooi museum, waarschijnlijk de beste van Nederland.
Wees nieuwsgierig - Stephen Hawking
Dank je,
Altijd al een tikkie extreem geweest.
Schilderij: ecoline op papier (oud werk).
Groet,
Jaap.
P.s:
Ik weet, heeft niks met fossielen te maken.
Swampthing
Hey Jaap,
ik benieuwd naar je visie van dit laatste schilderij?
[Bewerkt door Pedro op 09-07-2007 om 23:25 NL]
ik benieuwd naar je visie van dit laatste schilderij?
[Bewerkt door Pedro op 09-07-2007 om 23:25 NL]
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
- Henk Jan
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Sex en dood, klassieke thema\'s.
Mooi uitgewerkt en vakkundig gemaakt!!!
En al die schedels rechtvaardigen zeker een plaats op dit forum.
(Maar mag ik nou eens een onderwerp aandragen: wat dacht je bv van een fraaie glycymerisschelp, wenend bij het sterfbed van zijn moeder, die wordt getroost door een op de schelp zittende zeepok die hem een zakdoekje aanreikt? Een uiterst gevoelig onderwerp, dunkt me en IETS minder grimmig van aard...)
Mooi uitgewerkt en vakkundig gemaakt!!!
En al die schedels rechtvaardigen zeker een plaats op dit forum.
(Maar mag ik nou eens een onderwerp aandragen: wat dacht je bv van een fraaie glycymerisschelp, wenend bij het sterfbed van zijn moeder, die wordt getroost door een op de schelp zittende zeepok die hem een zakdoekje aanreikt? Een uiterst gevoelig onderwerp, dunkt me en IETS minder grimmig van aard...)
HJ
Mijn visie, tja ik was jong gebruikte te veel dope (overigens rook ik niet eens meer tabak, erg braaf tegenwoordig). Ik heb wel een idee maar die hou ik liever voor mezelf.
Henk jan,
Je suggestie voor een onderwerp;
Ook erg vreemd inderdaad. Zou je deze voorstelling gerealiseerd gezien hebben?
Kan hoor, ik werk ook in opdracht. Dus als je iets in gedachte hebt stuur me een mailtje zou ik zeggen.
Groet,
Jaap.
Swampthing
Antw: Antw: Oertijdmuseum Boxtel
Knap hoor! Ik meen haar te herkennen; woont ze in Den Bosch?swampy schreef:
Schilderij: ecoline op papier (oud werk).
GIMME A HUG!
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
- Henk Jan
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Nou, ik vind je werk erg goed; ook die twee draken zijn weer erg treffend.
Maar een opdracht geven, dat zit er op dit ogenblik nog niet in (je kent die mensen wel - je eerst een opdracht voorhouden en dan terugkrabbelen. Je hebt er niets aan. Zo heb ik van zeer nabij meegemaakt dat een dikke mevrouw een portret wilde, maar toen de kunstenaar de prijs noemde, gingen er eerst twee benen af, toen een navel, een paar armen en schouderpartij en tenslotte bleef er alleen een hoofd over dat ze ook nog terugtrok. Dit speelde zich af in Galerie \'Volop Kunst\' aan de Brouwersgracht te Amsterdam.)
Maar misschien werk ik het idee zelf wel eens uit.
(Een psychologisch onderlegde uitleg van al die vrouwen is wrsch niet geschikt hier, ivm al die jonge forumgebruikers).
[Bewerkt door Henk Jan op 10-07-2007 om 10:17 NL]
Maar een opdracht geven, dat zit er op dit ogenblik nog niet in (je kent die mensen wel - je eerst een opdracht voorhouden en dan terugkrabbelen. Je hebt er niets aan. Zo heb ik van zeer nabij meegemaakt dat een dikke mevrouw een portret wilde, maar toen de kunstenaar de prijs noemde, gingen er eerst twee benen af, toen een navel, een paar armen en schouderpartij en tenslotte bleef er alleen een hoofd over dat ze ook nog terugtrok. Dit speelde zich af in Galerie \'Volop Kunst\' aan de Brouwersgracht te Amsterdam.)
Maar misschien werk ik het idee zelf wel eens uit.
(Een psychologisch onderlegde uitleg van al die vrouwen is wrsch niet geschikt hier, ivm al die jonge forumgebruikers).
[Bewerkt door Henk Jan op 10-07-2007 om 10:17 NL]
HJ