Het grote 5 jaar fossiel.net QUIZ topic
Antw: Het grote 5 jaar fossiel.net QUIZ topic
Esther,
Gefeliciteerd.
Geen dank.
En Beterschap.
groet,
Karel
Gefeliciteerd.
Geen dank.
En Beterschap.
groet,
Karel
- Henk Jan
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Vreselijk, zulk een verbouwing. Ik weet er alles van (zie een veel eerder onderwerp). Plaats eens wat foto\'s, hoe erg het allemaal is - dat deed Vincko - die ook tot het uiterste is gegaan- ook al eens.
Gelukkig dat Karel nu op het juiste ogenblik ingreep!Ik zal je woensdag de prijs zenden, maar ik heb je mailtje nog niet ontvangen.
Sterkte, beterschap en gefeliciteerd!
Gelukkig dat Karel nu op het juiste ogenblik ingreep!Ik zal je woensdag de prijs zenden, maar ik heb je mailtje nog niet ontvangen.
Sterkte, beterschap en gefeliciteerd!
HJ
- agaathunter
Hoi Esther,
Van harte gefeliciteerd met je overwinning.
Beterschap en succes met de verbouwing.
Groetjes: Ed
Van harte gefeliciteerd met je overwinning.
Beterschap en succes met de verbouwing.
Groetjes: Ed
geduld is een goede zaak
- Henk Jan
Neen, Esther, ik begrijp er geen bal van! Een beetje stom, ik geef het toe.
Ik heb naar webmaster@fossiel.net maar een mailtje gestuurd. Hopelijk bereikt je dat!
Hoe dan ook, al weder heb ik Uw mailtje niet ontvangen! Wellicht helpt het als je me op mijn webmaster@fossiel.net-mailtje antwoordt. Anders geef ik je mijn werk-emailadres wel!
(Het blijft een wonderbaarlijke uitvinding dat Internet. En het schijnt ook nog eens zo te zijn dat alles via electronen en protonen wordt verzonden! Hoe bedenken ze het!)
Ik heb naar webmaster@fossiel.net maar een mailtje gestuurd. Hopelijk bereikt je dat!
Hoe dan ook, al weder heb ik Uw mailtje niet ontvangen! Wellicht helpt het als je me op mijn webmaster@fossiel.net-mailtje antwoordt. Anders geef ik je mijn werk-emailadres wel!
(Het blijft een wonderbaarlijke uitvinding dat Internet. En het schijnt ook nog eens zo te zijn dat alles via electronen en protonen wordt verzonden! Hoe bedenken ze het!)
HJ
- Henk Jan
Opeens begreep ik het, althans dat geloof ik. Nu maar kijken of dit mailtje aankomt!
(Men vertelde mij zojuist dat er aan die electronen en protonen heel kleine envelopjes met daarin al die berichten worden bevestigd, maar daar heb ik mijn twijfels over.)
(Men vertelde mij zojuist dat er aan die electronen en protonen heel kleine envelopjes met daarin al die berichten worden bevestigd, maar daar heb ik mijn twijfels over.)
HJ
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Was dat de laatste Quiz vraag? Volgens mij heeft het met een Olifant te maken:D
Quote: Olifanten zijn nog leuker dan fossielen!
Groet
Quote: Olifanten zijn nog leuker dan fossielen!
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)