Ceratites
Antw: Ceratites
127 euro 

Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
dat heb ik er niet voor over hoor. daar kan ik een prachtige megalodon voor kopen en determineren kan ook via internet.
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Dat hangt er nogal vanaf van wat je precies wilt determineren, want over veel fossielen/locaties/tijdsperiodes bestaat (nog) geen goede informatie op internet. Trouwens, een boek pak je zo mee op\'t veld (daarom heet het ook veldgids)
Daarbij, ik heb zeker even veel plezier aan een goede veldgids die me vertelt wat ik precies zelf gevonden heb, dan aan een megalodontand die ik niet eens zelf hebben kunnen vinden.
Maar da\'s natuurlijk ook maar een mening he
Daarbij, ik heb zeker even veel plezier aan een goede veldgids die me vertelt wat ik precies zelf gevonden heb, dan aan een megalodontand die ik niet eens zelf hebben kunnen vinden.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Ik koop zelf ook geen fossielen, krijgen heb ik geen problemen mee 

Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
Antw: Antw: Ceratites
nee, das een feit.frederik schreef:
Dat hangt er nogal vanaf van wat je precies wilt determineren, want over veel fossielen/locaties/tijdsperiodes bestaat (nog) geen goede informatie op internet. Trouwens, een boek pak je zo mee op\'t veld (daarom heet het ook veldgids)
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!