Surprise!?!
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Antw: Antw: Surprise!?!
Wat wil\'die nou eigenlijk; een viking-princes of een zuidelijke schone?Supergraver schreef:
......You can always send me two Viking-princesses, about 20 to 30 years of age, one blond and one brunette, tall and slender.
.....
De twee Hemipneustessen die hij met mij geruild heeft deden hem volgens zijn eigen zeggen \"denken aan een Italiaanse ex-vriendin\" ........vul de rest zelf maar in.

Cheers,
Paul
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
Antw: Surprise!?!
Geweldige tand, Martijn!
Leuk dat er naar jou toe ook af en toe een verrassing komt!
Marietta
Marietta
- Supergraver
Antw: Antw: Surprise!?!
Thanks Marietta,hoplites schreef:
Geweldige tand, Martijn!
Marietta
Idd wanneer jezelf zo nu en dan eens leuke kadootjes onvangt, geef je weer net zo makkelijk leuke kadootjes weg

Gr
Martijn
- Hammerhead
Martijn,
gefeliciteerd met je surprise!
Daar in Amerika hebben ze wel leuk spul.
Ben jij ondertussen geen kapitalen aan verzendkosten kwijt?
Zo gauw je over een paar kilo heen komt ben je al gauw meer dan dertig euro kwijt aan portokosten!
Groeten,
Jan
gefeliciteerd met je surprise!
Daar in Amerika hebben ze wel leuk spul.
Ben jij ondertussen geen kapitalen aan verzendkosten kwijt?
Zo gauw je over een paar kilo heen komt ben je al gauw meer dan dertig euro kwijt aan portokosten!
Groeten,
Jan
de Brabantse bende afdeling Flevoland
- Supergraver
Jan,
Dat is wel zo. Maar aan de andere kant wat zou je kwijt zijn voor een trip Australie of USA en dan is het nog maar de vraag, of je dit soort pracht exemplaren zelf zal vinden. Gelukkig hebben ze hier in Norge(sinds kort) ook speciale pakketten (smartpost) daar kan je voor een vastgesteld bedrag tot 10 kilo zonder extrakosten in doen. Het verschil is zo groot dat ik voor een eigen doosje met 3 kilo meer zou moeten betalen dan zo\'n smartpostpakket, dus mijn laaste ruil naar USA was een zware (zo\'n 7 kilo).
Sommige mensen gaan alleen voor wat ze echt willen hebben, ik vind het leuk om naast de \'speciale\' fossielen ook de \'bijvondsten\' van die omgeving erbij te krijgen. En neem van mij aan het is heel leuk om zo\'n grote doos met allerlei kleine pakketjes erin te krijgen en elk apart fossieltje uit te pakken (net Kerst of St Klaas). Het is bijna net zo leuk als het zelf vinden, bijna...
gr
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 07-09-2007 om 11:59 NL]
Dat is wel zo. Maar aan de andere kant wat zou je kwijt zijn voor een trip Australie of USA en dan is het nog maar de vraag, of je dit soort pracht exemplaren zelf zal vinden. Gelukkig hebben ze hier in Norge(sinds kort) ook speciale pakketten (smartpost) daar kan je voor een vastgesteld bedrag tot 10 kilo zonder extrakosten in doen. Het verschil is zo groot dat ik voor een eigen doosje met 3 kilo meer zou moeten betalen dan zo\'n smartpostpakket, dus mijn laaste ruil naar USA was een zware (zo\'n 7 kilo).
Sommige mensen gaan alleen voor wat ze echt willen hebben, ik vind het leuk om naast de \'speciale\' fossielen ook de \'bijvondsten\' van die omgeving erbij te krijgen. En neem van mij aan het is heel leuk om zo\'n grote doos met allerlei kleine pakketjes erin te krijgen en elk apart fossieltje uit te pakken (net Kerst of St Klaas). Het is bijna net zo leuk als het zelf vinden, bijna...

gr
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 07-09-2007 om 11:59 NL]