Bone Valley Megs
- Supergraver
Bone Valley Megs
Ik vind dat kleur/soort verzamelen van de laatste tijd hier op het forum wel lachen. En omdat we al een hele tijd geen \'ikbenopzoeknaareenMeg\' onderwerp hebben gehad, dacht ik het is wel weer eens tijd

Ik ben opzoek naar nog 3 Megs van deze (zie foto) kleuren combinatie. Lichte wortel zwartbruine bourlette en een groenbruine kroon. Grootte is helemaal niet belangerijk, misschien wel een andere positie.
Gr
Martijn
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
Antw: Bone Valley Megs
heej martijn
hier staat er 1tje te koop op ebay
http://cgi.ebay.com/BONE-VALLEY-Megalod ... dZViewItem
geen super kwaliteit maar toch de soort kleur die je zoekt.
gr sean
hier staat er 1tje te koop op ebay
http://cgi.ebay.com/BONE-VALLEY-Megalod ... dZViewItem
geen super kwaliteit maar toch de soort kleur die je zoekt.
gr sean
- Supergraver
Antw: Bone Valley Megs
Thanks Sean,
Het is niet helemaal de kleur die ik zoek.
Trouwens deze oproep heeft absoluut geen haast, ik heb alle tijd. Het lijkt me gewoon heel leuk om een aantal Megs van dezelfde kleurcombinatie in een apart IKEA \'aandewandvitrinedoosje\' te doen
Met ruilen ben ik niet zo heel kieskeurig, maar wanneer ik een tand koop dan zijn de eisen wat strenger. Voor deze prijs of misschien met een paar euro\'s erbij heb je ergens anders weer een veel leuker dingetje
Gr
Martijn
Het is niet helemaal de kleur die ik zoek.
Trouwens deze oproep heeft absoluut geen haast, ik heb alle tijd. Het lijkt me gewoon heel leuk om een aantal Megs van dezelfde kleurcombinatie in een apart IKEA \'aandewandvitrinedoosje\' te doen

Met ruilen ben ik niet zo heel kieskeurig, maar wanneer ik een tand koop dan zijn de eisen wat strenger. Voor deze prijs of misschien met een paar euro\'s erbij heb je ergens anders weer een veel leuker dingetje

Gr
Martijn