Voor school
Voor school
hallo mensen ik zit op de nieuwsteschool in tilburg. op deze school ga ik een onderzoek doen over fossielen. ik zou het erg fijn vinden als julie wat informaitie in dit forum achterlaten.
dit zijn de vragen die ik wil beantwoorden
Hoe kan het dat de afdruk in de steen blijft zitten?
Hoe kan het dat fossielen niet vergaan maar wel verstenen?
Welke soorten fossielen zijn er en waar kan je ze vinden?
Zeggen fossielen veel over de prehistorie?
dit zijn de vragen die ik wil beantwoorden
Hoe kan het dat de afdruk in de steen blijft zitten?
Hoe kan het dat fossielen niet vergaan maar wel verstenen?
Welke soorten fossielen zijn er en waar kan je ze vinden?
Zeggen fossielen veel over de prehistorie?
Fossielen rocks!!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Voor school
Eerst zelf zoeken. Je zegt zelf dat JIJ de antwoorden wil beantwoorden.oolino schreef:
..ik zou het erg fijn vinden als jullie wat informatie in dit forum achterlaten.
Verder: gaat je spreekbeurt specifiek over de prehistorie of over fossielen algemeen.
Tip: kijk eerst eens op het Forum wat er aan informatie beschikbaar is http://www.fossiel.net/informatie/informatie.php, dan kun je altijd nog terug komen (en in die \'nieuwste\' school hebben ze vast ook wel een bieb!)
Succes Tim
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 24-09-2007 om 13:49 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
dankuwel voor uw hint ik zal verder zoeken naar meer informatie maar ik zou het erg fijn vinden als mensen een of meerdere links geven waar meschien informatie over dit onderwerp dankjewel
Fossielen rocks!!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hoi \'olinoo\',
Het blijft toch hoofdzakelijk veel eigen zoekwerk denk ik. Probeer het ook op Google. Verder denk ik dat je je zult moeten gedulden. Het is niet zo dat wij allerlei \'laatjes\' kunnen opentrekken en de Linkjes eruit rollen
Als je aangeeft wat je al aan informatie hebt gevonden en welke vragen die bij je oproepen, denk ik dat je meer kans maakt op reacties als je die vragen vervolgens gaat stellen. Het onderzoek zul je zelf moeten doen!!
Groet en succes
Het blijft toch hoofdzakelijk veel eigen zoekwerk denk ik. Probeer het ook op Google. Verder denk ik dat je je zult moeten gedulden. Het is niet zo dat wij allerlei \'laatjes\' kunnen opentrekken en de Linkjes eruit rollen

Als je aangeeft wat je al aan informatie hebt gevonden en welke vragen die bij je oproepen, denk ik dat je meer kans maakt op reacties als je die vragen vervolgens gaat stellen. Het onderzoek zul je zelf moeten doen!!
Groet en succes
Antw: Antw: Voor school
Jawel hoor, geen punt!Gerrit-Jan schreef:
Het is niet zo dat wij allerlei \'laatjes\' kunnen opentrekken en de Linkjes eruit rollen
http://www.fossiel.net/links/links.php

groeten, Erik
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Erik, ik ben spraakloos!!!!
groet
groet