marokko
Antw: marokko
nou.......
tanden zijn natuurlijk altijd welkom. ..maar ik heb geen idee of je eraan kunt komen en welke soorten ....
ben je er al meer geweest ?
stuur me anders even een mailtje
groetjes marleen(nijntje)
tanden zijn natuurlijk altijd welkom. ..maar ik heb geen idee of je eraan kunt komen en welke soorten ....
ben je er al meer geweest ?
stuur me anders even een mailtje
groetjes marleen(nijntje)
het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten
Vraagje van mij is inderdaad ook of je er al vaker bent geweest en of je daar vindplaatsten weet. Ik ga met de kerst:)
en als je \"boodschapjes\" voor mensen meeneemt waar haal je die dan vandaan?
gr
pearl
en als je \"boodschapjes\" voor mensen meeneemt waar haal je die dan vandaan?
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- tandenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Ik ga begin november ... ergens ... denk ik
"Wijze mensen praten omdat ze iets te zeggen hebben; dwazen, omdat ze iets willen zeggen." - Plato.
- Jan Losser
Misschien overbodig. Maar meenenem gaat niet zomaar. Je hebt papieren nodig. met boetes zijn ze ook niet kinderachtig. vooral met de zeldzame stukken. Hoort dit wel thuis op het forum
[Bewerkt door Jan Losser op 27-09-2007 om 14:42 NL]
[Bewerkt door Jan Losser op 27-09-2007 om 14:42 NL]
Zonder verleden geen toekomst
- tandenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
nog nooit problemen mee gehad. Ik steek mijn vondsten steeds goed ingepakt in mijn vuile was, of stuur ze op met de post (wel duur). De enige zaken waar je voorzichtig mee moet zijn:
1. resten van gewervelden, vooral sauriërs (haaientanden echter normaal geen enkel probleem)
2. archeologische vondsten (maar daar gaat het hier niet over)
3. recente dieren/planten (zie hierboven)
4. drugs (zie hierboven)
Zolang het zaken zijn waarvan gedacht kan worden dat je ze gekocht hebt, geen probleem.
1. resten van gewervelden, vooral sauriërs (haaientanden echter normaal geen enkel probleem)
2. archeologische vondsten (maar daar gaat het hier niet over)
3. recente dieren/planten (zie hierboven)
4. drugs (zie hierboven)
Zolang het zaken zijn waarvan gedacht kan worden dat je ze gekocht hebt, geen probleem.
"Wijze mensen praten omdat ze iets te zeggen hebben; dwazen, omdat ze iets willen zeggen." - Plato.
hey dries
heb je mijn mail al gehad
laat maar iets weeten ok
grtz dinkie
heb je mijn mail al gehad
laat maar iets weeten ok
grtz dinkie
ALS IK ZOEK VIND IK MEESTAL IETS
Ik zelf ben er niet geweest maar ook ik heb van diverse mensen gehoord dat het geen probleem is of ze nu papieren hadden er voor durf ik niet te zeggen .
Maar wees redelijk het zou toch niet verkeerd zijn als ze het willen tegen houden al weet ik ook wel dat ze kunnen overdrijven zoals bv al een schelpje van het strand .
Het zijn de grote jongens die er groot geld aan willen verdienen die het hebben verpest voor de kleine zoeker .
Toch wens ik jullie succes want het zit in ons bloed en dat hou je niet zo maar tegen .
[Bewerkt door voskeman op 14-10-2007 om 16:25 NL]
Maar wees redelijk het zou toch niet verkeerd zijn als ze het willen tegen houden al weet ik ook wel dat ze kunnen overdrijven zoals bv al een schelpje van het strand .
Het zijn de grote jongens die er groot geld aan willen verdienen die het hebben verpest voor de kleine zoeker .
Toch wens ik jullie succes want het zit in ons bloed en dat hou je niet zo maar tegen .
[Bewerkt door voskeman op 14-10-2007 om 16:25 NL]
groet van Mars