6 oktober Winterswijk

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Nautilus
Antw: 6 oktober Winterswijk

Bericht door Nautilus » 11 okt 2007, 08:25

Erik-B schreef:ben ook geweest.heb zelf niets noemenswaardigs gevonden.maar mijn broer heeft waarschijnlijk een onderkaak gevonden.

WOW !!,dat maakt me wel erg nieuwsgierig, kun je hem vragen een foto te plaatsen?
groeten,
JanWillem

Lees..... en verrijkt uw geest!

ilse
Antw: 6 oktober Winterswijk

Bericht door ilse » 11 okt 2007, 21:31

@ Nico
Ik vond het ook leuk samen met een toffe groep fossielen te zoeken.
Leuk je ontmoet te hebben en waarschijnlijk tot nog eens bij Acam of acam fossielentochten.

@ Eric-B
Ik ben ook wel benieuwd naar die vondst van jou broer.
Graag een fotooke.

Groetjes...

Ilse

FOSSILS ARE FOR EVER!

Hieronymus
Contacteer:
Antw: Antw: 6 oktober Winterswijk

Bericht door Hieronymus » 11 okt 2007, 22:23

ammonietje schreef:
Beste Forum Bezoekers
Sorry voor de vertraging wat betreft mijn antwoord op het onderwerp winterswijk maar mijn computer is in de maak geweest heb pas vandaag terug maar wat betreft winterswijk vond het kleine maar zeer goede groeve was er nog nooit geweest maar eens toe gekomen slot ik me aan bij de rest van de acamezen
en nam mijn gerief en begon te zoeken naar dino poot afdrukken had na nog geen half al prijs een grote plaat met positief en negatief met nagel afdrukken en kleine en grote poot afdrukken daarna bleef het stil ik vond niks meer maar kon onder tussen lekker kletsen met ilse maar na het kletsen terug concentreren op de poot afdrukken op een zeker ogenblik weer prijs dit was na 2 uur niks te vinden had ik een iets kleinere plaat met positief en negatief met 2 kleine poot afdrukken daarna vond ik niks meer behalve een maar die zat moeilijk half bloot en half onder steen heb dit verwijderd maar het was een poging voor niks want prong er af met de rest van de afruk geef toe een halve afruk is niks waard maar moch eigenlijk niet niet klagen met 2 stuks maar na nog een tijd zoeken en na 3,5 uur zoekwerk hield ik het voor bekeken en ben mineralen gaan zoeken met sucses vond enkele mooie micro mounts maar eens 2 uur uur geworden stopte ik er difenitief mee en ging naar huis want ik had nog een auto rit van 3 uur voor de boeg maar eerst naar de uitgang aan de uitgang nog enkele stukjes pyriet aan geschaft en een boek van dino\'s van winterswijk en alles in geladen en naar huis ilse bedankt voor de leuke babbel en het gezelschap en de leuke kennismaking Groetjes Nico
Wow, ok, alvast mijn excuses maar dit leest enorm vermoeiend...
Ik begrijp het enthousiasme na een geslaagde zoektocht, maar plots teksten beginnen typen zonder hoofdletters, punten of komma\'s, maakt het geheel wel enorm onleesbaar.
Toch leuk dat u ons een goede schets geeft van blijkbaar een geslaagde dag, maar in het vervolg liefst ietsiepietsie duidelijker:p

Mvg,
Jeroen

Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com

Gesloten