webquest
webquest
oké jullie hadden het dus net over die site: webquest.. nou had ik ff een vraagje: ik moet dus ook da project doen, mar ik weet de site niet meer :S
kan iemand mij ff die site doorgeven???
alvast bedankt !!
(K)
kan iemand mij ff die site doorgeven???
alvast bedankt !!
(K)
de tijd gaat voort... alleen in gedachten kan je terug
- tandenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Antw: webquest
\"Een webquest (soms naar het Nederlands vertaald als webkwestie; in het Engels meestal WebQuest) is een activerende en interactieve lesvorm. Een webquest is een onderzoeksgerichte opdracht waarbij de informatie, in ieder geval voor een flink deel, afkomstig is uit bronnen op internet.\"
Wel grappig: leerlingen worden door middel van een opdracht op een webquest-website aangespoord om *zelf* informatie bijeen te zoeken op \'t internet. Ze vinden blijkbaar de website niet waar die opdracht staat???? En wat gebeurt er: gaan ze zelf op soek naar die info??? O ironie, lol.
P.S.:
1° Het citaat komt van nl.wikipedia.org als je zoekt op webquest.
2° @Inge: ooit al gehoord van google? Dit is een zogenaamde \"zoekmachine\", waarmee je dingen kan zoeken op \'t internet. Erg handig als je iets wil vinden.
Wel grappig: leerlingen worden door middel van een opdracht op een webquest-website aangespoord om *zelf* informatie bijeen te zoeken op \'t internet. Ze vinden blijkbaar de website niet waar die opdracht staat???? En wat gebeurt er: gaan ze zelf op soek naar die info??? O ironie, lol.
P.S.:
1° Het citaat komt van nl.wikipedia.org als je zoekt op webquest.
2° @Inge: ooit al gehoord van google? Dit is een zogenaamde \"zoekmachine\", waarmee je dingen kan zoeken op \'t internet. Erg handig als je iets wil vinden.
"Wijze mensen praten omdat ze iets te zeggen hebben; dwazen, omdat ze iets willen zeggen." - Plato.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: webquest
En anders heeft dit forum nog een zoekfunctie. Veel succes met de quest in ieder geval!
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)