Proefschrift is af!
Proefschrift is af!
Hallo allemaal,
Na 4 jaar bloed, zweet en tranen is mijn proefschrift dan eindelijk af! Het is misschien voor veel mensen een ver-van-mijn-bed-show (er staan GEEN fossielen in!), maar eenieder die geinteresseerd is in de interactie tussen bindweefsel en spierweefsel stuur ik graag een exemplaar toe. In de discussie aan het einde knutsel ik wel een beetje met een model van een rennende T.rex, maar dat is zo ongeveer ook het enige pre-historische element.
Mensen die mij graag persoonlijk mijn werkje horen verdedigen zijn van harte welkom om mijn verdediging bij te wonen op donderdag 29 november op de Vrije Universiteit te Amsterdam.
groetjes, Hanneke
Na 4 jaar bloed, zweet en tranen is mijn proefschrift dan eindelijk af! Het is misschien voor veel mensen een ver-van-mijn-bed-show (er staan GEEN fossielen in!), maar eenieder die geinteresseerd is in de interactie tussen bindweefsel en spierweefsel stuur ik graag een exemplaar toe. In de discussie aan het einde knutsel ik wel een beetje met een model van een rennende T.rex, maar dat is zo ongeveer ook het enige pre-historische element.
Mensen die mij graag persoonlijk mijn werkje horen verdedigen zijn van harte welkom om mijn verdediging bij te wonen op donderdag 29 november op de Vrije Universiteit te Amsterdam.
groetjes, Hanneke
\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin
Antw: Proefschrift is af!
Hanneke, gefeliciteerd!!, en eind november veel sterkte en succes in Amsterdam.
groeten,
JanWillem
groeten,
JanWillem
Lees..... en verrijkt uw geest!
hey hanneke,
Alvast dikke proficiat! Ik weet welk bloed, zweet en tranen dat kost, ik zit er immers zelf in, ook bijna af...
ik laat het wel horen wanneer
groeten
stijn
Alvast dikke proficiat! Ik weet welk bloed, zweet en tranen dat kost, ik zit er immers zelf in, ook bijna af...
ik laat het wel horen wanneer
groeten
stijn
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
Hanneke, gefeliciteerd!
En veel succes met de verdediging op de 29e.
gr
A3
En veel succes met de verdediging op de 29e.
gr
A3
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Gefeliciteerd!
Dat is nog eens een mijlpaal en een last die van je afvalt als je hem afverdedigd hebt
Dat Kannon je genadig moge zijn!
<:{{{{{>
[Bewerkt door Ceraurus op 22-10-2007 om 21:49 NL]
Dat is nog eens een mijlpaal en een last die van je afvalt als je hem afverdedigd hebt

<:{{{{{>
[Bewerkt door Ceraurus op 22-10-2007 om 21:49 NL]
Trilobiti Ceská Republika
Hoi Hanneke,
nog effe dan heb je je Doctoraatsbul in handen. Na 4 jaar zul je dan eindelijk weer wat meer tijd hebben om aan je hobby\'s te besteden?
Alvast proficiat.
Ik wil trouwens wel een proefschrift ontvangen.
nog effe dan heb je je Doctoraatsbul in handen. Na 4 jaar zul je dan eindelijk weer wat meer tijd hebben om aan je hobby\'s te besteden?
Alvast proficiat.
Ik wil trouwens wel een proefschrift ontvangen.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
- Hammerhead
Hanneke gefeliciteerd!
Dat je in die vier jaar ook nog tijd had om aan discussies op het forum deel te nemen!
Succes bij de verdediging ervan!
Groeten,
Jan
Dat je in die vier jaar ook nog tijd had om aan discussies op het forum deel te nemen!
Succes bij de verdediging ervan!
Groeten,
Jan
de Brabantse bende afdeling Flevoland