thuis haaientandje cbn gevonden
thuis haaientandje cbn gevonden

hey allemaal
Was thuis nog eens tussen de brokstukken aan het kijken die ik had van cbn.
Wat zie ik plots iets dat op een haaientandje gelijkt dacht dat moet ik van dichterbij bekijken en het was er eentje.
Het is niet zo een geweldige foto maar als iemand kan helpen bij de soort morge volgt er wel een beter foto.
Ben wel blij met zo een vondst komt uit de gault klei.
grtz dinkie
ALS IK ZOEK VIND IK MEESTAL IETS
Antw: thuis haaientandje cbn gevonden
betere fotos zijn niet gelukt
als niemand kan helpen dat is ok er is trouwens nog een stukje van het tandje het is blijkbaar heel fragiel
grtz dinkie
als niemand kan helpen dat is ok er is trouwens nog een stukje van het tandje het is blijkbaar heel fragiel
grtz dinkie
ALS IK ZOEK VIND IK MEESTAL IETS
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Leuk Dinkie,
je eerste CBN-tandje!?!
Heb je post trouwens ontvangen. Mail je wel als ik weer ga zoeken.
Groet
je eerste CBN-tandje!?!
Heb je post trouwens ontvangen. Mail je wel als ik weer ga zoeken.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
heey dominic,
zo eindelijk weer tijd gezien om even op fossiel.net te kunnen kijken. en nu heb je weer wat moois gevonden. knap hoor gefeliciteerd;)
groetjes cees
zo eindelijk weer tijd gezien om even op fossiel.net te kunnen kijken. en nu heb je weer wat moois gevonden. knap hoor gefeliciteerd;)
groetjes cees
fossielen waren getuigen, van de gebeurtenissen uit het verleden
Antw: Antw: thuis haaientandje cbn gevonden
Hoi,dinkie schreef:
betere fotos zijn niet gelukt
grtz dinkie
Als niemand reageert kan dat verschillende oorzaken hebben... De kwaliteit van jouw foto lijkt me hier de belangrijkste. Er zijn n.l. voldoende mensen hier die graag hun kennis ventileren op \'t forum.
Het is vast mogelijk de foto te maken op een witte achtergrond (details zijn nu onzichtbaar) en de foto te \"croppen\" zodat hij groter op het scherm verschijnt...
groeten, Erik