Baryonyx Klauw
-
Antw: Baryonyx Klauw
heb ik dan gezegt dat de opmerking niet normaal was, en de eenige opmerking die wel normaal was was die van robbin de rest slaat gewoon nergens op ik vraag alleen om een reactie wat je er van vind of die echt is en hoeveel die waard is verder niks gesnapt. en wat maakt het uit of ik de prijs wil weten zonder hem te willen verkopen ik heb gewoon intresse en geef ook is een reden waarom hij nep zou zijn, ik heb hem trouwens in engeland gekocht van een fossiel handelaar 10 jaar geleden.
gr jasper
[Bewerkt door jbouwmeester op 10-11-2007 om 02:51 NL]
[Bewerkt door jbouwmeester op 10-11-2007 om 02:52 NL]
gr jasper
Antw: Antw: Baryonyx Klauw
Van Baryonyx zijn er in Engeland hooguit 3 klauwen gevonden. Als je er enkele duizenden euro\'s voor betaald hebt , dan kan het zijn dat jouw klauw geen replica of cast is. Maar dat kan je uitsluitend beoordelen met het stuk in je hand en aangezien jij dat alleen kan en je nog twijfelt ook...jbouwmeester schreef:
heb ik dan gezegt dat de opmerking niet normaal was, en de eenige opmerking die wel normaal was was die van robbin de rest slaat gewoon nergens op ik vraag alleen om een reactie wat je er van vind of die echt is en hoeveel die waard is verder niks gesnapt. en wat maakt het uit of ik de prijs wil weten zonder hem te willen verkopen ik heb gewoon intresse en geef ook is een reden waarom hij nep zou zijn, ik heb hem trouwens in engeland gekocht van een fossiel handelaar 10 jaar geleden.
gr jasper
En stel nu in het uitzonderlijke geval dat dit ook een unieke enig echte klauw is , is dit dan geen sluitend bewijs voor de stelling die ik hier reeds meerdere malen (tot afgrijzen van velen) heb verdedigd??????
[Bewerkt door Plikona op 10-11-2007 om 06:49 NL]
- binbinneke
- Contacteer:
Hoi!
Sorry mannen maar hier moet ik even jbouwmeester verdedigen. Dit is hoe ik het begreep;
Toen Carcharias antwoordde week hij af van de vraag; \"Is deze echt?!\" maar vertelde ook nog wat hij vond van die klauw.
Jbouwmeester las dit en vond dat juist goed; hij zei dus met andere woorden; \"Goed, je kan ook nog een gewone reactie plaatsen waarin je zegt wat je\'r van vind.\"
Maar toen kreeg ie dus de volle laag ...
(dit even off- topic)
En on- topic;
de klauw zíét er redelijk echt uit, maar ik denk niet dat ie dat is omdat zulke klauwen waarschijnlijk niet even tussen het ochtendmaal en het middagmaal gevonden worden.
gr. robin
p.s. Martijn; vervang die \'Carcharocles\' nog even in \'Carcharodon\'
[Bewerkt door binbinneke op 10-11-2007 om 09:54 NL]
Sorry mannen maar hier moet ik even jbouwmeester verdedigen. Dit is hoe ik het begreep;
Toen Carcharias antwoordde week hij af van de vraag; \"Is deze echt?!\" maar vertelde ook nog wat hij vond van die klauw.
Jbouwmeester las dit en vond dat juist goed; hij zei dus met andere woorden; \"Goed, je kan ook nog een gewone reactie plaatsen waarin je zegt wat je\'r van vind.\"
(dit even off- topic)
En on- topic;
de klauw zíét er redelijk echt uit, maar ik denk niet dat ie dat is omdat zulke klauwen waarschijnlijk niet even tussen het ochtendmaal en het middagmaal gevonden worden.
gr. robin

'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/
- Supergraver
Nou Robin (binbinneke), ik kan dat er allemaal niet uit opmaken.
@Jasper
Reden waarom ik denk dat ie nep is:
A. ziet er nep uit
B. zoals Plikona al aangaf een heel onwaarschijnlijk (goedkoop)te koop aangeboden fossiel.
En ik krijg een beetje de kriebels van mensen die vragen hoeveel hun fossielen in geld uitgedrukt waard zijn. Dan heb je het (in mijn ogen) niet meer over een hobby maar over een handel van.
Ik zou het eigenlijk veel interessanter vinden om te weten waar (mocht het een echte zijn) hij gevonden is, welke laag, bijvondsten, etc, etc.
Maar misschien slaat dit ook wel nergens op
Gr
Martijn
@Jasper
Reden waarom ik denk dat ie nep is:
A. ziet er nep uit
B. zoals Plikona al aangaf een heel onwaarschijnlijk (goedkoop)te koop aangeboden fossiel.
En ik krijg een beetje de kriebels van mensen die vragen hoeveel hun fossielen in geld uitgedrukt waard zijn. Dan heb je het (in mijn ogen) niet meer over een hobby maar over een handel van.
Ik zou het eigenlijk veel interessanter vinden om te weten waar (mocht het een echte zijn) hij gevonden is, welke laag, bijvondsten, etc, etc.
Maar misschien slaat dit ook wel nergens op

Gr
Martijn
Het lijkt mij ook niet waarschijnlijk dat hij echt is, Martijn, maar er gebeuren wel meer gekke dingen. Vandaar mijn advies.
Overigens als ik een echte zou hebben, ging hij in mijn testament t.b.v. Naturalis of Teyler (maar ja: het is helaas dan ook al vele jaren geleden dat ik 17 was zoals Jasper nu).
vr.gr. Jan
Overigens als ik een echte zou hebben, ging hij in mijn testament t.b.v. Naturalis of Teyler (maar ja: het is helaas dan ook al vele jaren geleden dat ik 17 was zoals Jasper nu).
vr.gr. Jan
De senioribus nil nisi bene
Chapeau Robin,
alles staat en valt met een goede communicatie
Houd er eens een aansteker naast of bij. Als het gaat bubbelen zit je fout 8)
Voorzichtig doen en op meerdere plaatsen. Pleister kan plaatselijk zijn en echt mineraal fossiel kan door hitte \'splatsen\'.
<:{{{{{>
alles staat en valt met een goede communicatie

Houd er eens een aansteker naast of bij. Als het gaat bubbelen zit je fout 8)
Voorzichtig doen en op meerdere plaatsen. Pleister kan plaatselijk zijn en echt mineraal fossiel kan door hitte \'splatsen\'.
<:{{{{{>
Trilobiti Ceská Republika
- Betelgeuze
Dit is zeker een replica, een complete Baryonyx Klauw is onbetaalbaar.
Alpha Orionis
-
Antw: Antw: Baryonyx Klauw
helemaal zoals ik bedoeldebinbinneke schreef:
Hoi!
(dit even off- topic)
En on- topic;
gr. robin

-