Krokodil in Mill?
- Supergraver
- Supergraver
- troffelmaniak
Antw: Krokodil in Mill?
he martijn,
ben jij een cursus gedachtelezen begonnen want ook deze vraag sleep ik al een tijdje mee...
ik heb nooit tanden gevonden en toch hebben we al heel wat uurtjes gemaakt in mill...
huidplaten daar heb ik ook nog niet echt mensen overgehoord...
ik weet ook niet welke krokodil er voor zou kunnen komen en welk materiaal er dan gevonden zou moeten worden...
heb jij voorbeelden van vergelijkbare ouderdom/lagen en wat er dan als krokodilmateriaal uit moet komen......dan ik mijn bakjes met onbekend nog eens nazoeken....
ben jij een cursus gedachtelezen begonnen want ook deze vraag sleep ik al een tijdje mee...
ik heb nooit tanden gevonden en toch hebben we al heel wat uurtjes gemaakt in mill...
huidplaten daar heb ik ook nog niet echt mensen overgehoord...
ik weet ook niet welke krokodil er voor zou kunnen komen en welk materiaal er dan gevonden zou moeten worden...
heb jij voorbeelden van vergelijkbare ouderdom/lagen en wat er dan als krokodilmateriaal uit moet komen......dan ik mijn bakjes met onbekend nog eens nazoeken....
gij die de troffel gebruikt zal niet met lege zakken naar huis gaan.
- Supergraver
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb wel wat krokodilmateriaal, maar daarvoor geld weer precies hetzelfde als het schildpadmateriaal, nl dat de exacte ouderdom niet vastgesteld is of jonger is (Pleistoceen).
Dit stukje van Mill komt erg overeen met een paar plaatjes die ik heb uit de Peace River, die dan in de boeken weer als krokodil (Gavialosuchus of Alligator) worden beschreven.
Ik heb zelf geen fossiel materiaal van Europese krokodillen.
Wel heb ik het gevoel dat zodra het om huidplaatjes gaat in Mill, dat dan de steur altijd meteen weer wordt genoemd. Zoiets van; als je het niet weet dan is het vast en zeker steur
Gr
Martijn
Dit stukje van Mill komt erg overeen met een paar plaatjes die ik heb uit de Peace River, die dan in de boeken weer als krokodil (Gavialosuchus of Alligator) worden beschreven.
Ik heb zelf geen fossiel materiaal van Europese krokodillen.
Wel heb ik het gevoel dat zodra het om huidplaatjes gaat in Mill, dat dan de steur altijd meteen weer wordt genoemd. Zoiets van; als je het niet weet dan is het vast en zeker steur

Gr
Martijn
Antw: Antw: Krokodil in Mill?
Hoi Martijn,Supergraver schreef:
Wel heb ik het gevoel dat zodra het om huidplaatjes gaat in Mill, dat dan de steur altijd meteen weer wordt genoemd. Zoiets van; als je het niet weet dan is het vast en zeker steur![]()
Ik gebruik de Lee Creek Publicatie voor de determinatie. Verder heb ik er weinig kaas van gegeten. Maar als er in Mill krokodillen zitten, dan zouden er tanden mee omhoog moeten komen, niet?
in de Lee Creek publicatie zit een sectie over krokodillen, niet? Ik heb die sectie nooit goed doorgelezen... geen idee of daarin huidplaten staan.
E
- Supergraver
Hoi Erik,
Het was niet lelijk bedoeld van me
Bedoel je met de Lee Creek publicatie het werk van Purdy? Die durf ik bijna niet meer te gebruiken
Ik heb meteen even nageslagen, en idd daar zijn overeenkomstige stukken huidplaat van steuren met deze uit Mill.
Ik ga mijn foto eens doorsturen naar een paar kennissen aan de overkant van het water
Gr
Martijn
Het was niet lelijk bedoeld van me

Bedoel je met de Lee Creek publicatie het werk van Purdy? Die durf ik bijna niet meer te gebruiken

Ik heb meteen even nageslagen, en idd daar zijn overeenkomstige stukken huidplaat van steuren met deze uit Mill.
Ik ga mijn foto eens doorsturen naar een paar kennissen aan de overkant van het water

Gr
Martijn
Antw: Antw: Krokodil in Mill?
Ik meen dat alleen de kraakbeenvissen door Purdy zijn beschreven. Overige diergroepen door andere auteurs.Supergraver schreef:
Bedoel je met de Lee Creek publicatie het werk van Purdy? Die durf ik bijna niet meer te gebruiken![]()
GIMME A HUG!
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
Antw: Antw: Antw: Krokodil in Mill?
Hoi Martijn,isis schreef:Ik meen dat alleen de kraakbeenvissen door Purdy zijn beschreven. Overige diergroepen door andere auteurs.Supergraver schreef:
Bedoel je met de Lee Creek publicatie het werk van Purdy? Die durf ik bijna niet meer te gebruiken![]()
idd. Je moet de andere artikelen uit dat volume van \"Smithsonian Contributions to ... \" even downloaden.
(Dan heb je meteen ook het stuk over de vogels te pakken... veel interessanter dan krokodillen...

groeten, Erik
- troffelmaniak
heb even gesnuffeld op mijn laptop en kwam alleen deze foto tegen met huidplaten....
steur en schildpad......en krokodil ???
gij die de troffel gebruikt zal niet met lege zakken naar huis gaan.