Een dagje Zwarte Polder
- Carcharias
- Contacteer:
Een dagje Zwarte Polder
Hoi,
Ik, een vriend en m\'n vader gaan zondag weer eens naar de Zwarte Polder. Mijn vraag is: Komen er nog mensen zondag naar de Zwarte Polder? Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Gr. Robbin
Ik, een vriend en m\'n vader gaan zondag weer eens naar de Zwarte Polder. Mijn vraag is: Komen er nog mensen zondag naar de Zwarte Polder? Hoe meer zielen hoe meer vreugd

Gr. Robbin
Luctor et Emergo
Antw: Een dagje Zwarte Polder
Robbin,
Tjee, ik heb een andere planning. Ik ga donderdag en vrijdag, maar zal zeker wat voor jullie laten liggen. Kleed je wel warm aan; het wordt zondag KOUD !!!
Groeten en succes,
Cees
Tjee, ik heb een andere planning. Ik ga donderdag en vrijdag, maar zal zeker wat voor jullie laten liggen. Kleed je wel warm aan; het wordt zondag KOUD !!!
Groeten en succes,
Cees
Sharks, smooth, fast and full of teeth !!
- Carcharias
- Contacteer:
Hoi Cees,
Het kan nooit zo koud zijn als 2 weken geleden op een zondag tijdens een storm in de regen te staan
en dan ook nog eens niet zoveel vinden. Die zaterdag vonden we wel meer. Maar jammer dat je niet op zondag kan
.
Gr. Robbin
[Bewerkt door Carcharias op 22-11-2007 om 07:49 NL]
Het kan nooit zo koud zijn als 2 weken geleden op een zondag tijdens een storm in de regen te staan

Gr. Robbin
[Bewerkt door Carcharias op 22-11-2007 om 07:49 NL]
Luctor et Emergo
Robbin,
Donderdagmiddag niet veel gevonden. Weinig wind, weinig stroming, weinig tanden. Vrijdagmiddag was er al een west/noordwester storm met erg veel golfslag. Helaas kon ik niet zoeken vanwege het extreem hoge water. Anderhalf uur na hoogwater lag er nog steeds geen strand <droog> . Moet er dus voor jullie goed uitzien, zeker omdat het ook nog springtij is/wordt.
Succes !!!!!!!!
Cees
Donderdagmiddag niet veel gevonden. Weinig wind, weinig stroming, weinig tanden. Vrijdagmiddag was er al een west/noordwester storm met erg veel golfslag. Helaas kon ik niet zoeken vanwege het extreem hoge water. Anderhalf uur na hoogwater lag er nog steeds geen strand <droog> . Moet er dus voor jullie goed uitzien, zeker omdat het ook nog springtij is/wordt.
Succes !!!!!!!!
Cees
Sharks, smooth, fast and full of teeth !!
- Carcharias
- Contacteer:
Bedankt voor de info Cees
Jammer dat je niet veel gevonden hebt, m\'n vader heeft van de week ook al in Cadzand en in Groede gezocht, maar ook met weinig resultaat.
Gr. Robbin

Gr. Robbin
Luctor et Emergo