Poll: Ik show mijn fossielen in een vitrine
- SebastiaanVR
Antw: Poll: Ik show mijn fossielen in een vitrine
Wauw Rene, zeker weten de mooiste verzameling haaientanden die ik ooit heb gezien
Ik vind die ene lee creek meg echt ongelooflijk mooi!
[Bewerkt door fossielenheerser op 18-11-2007 om 16:23 NL]

[Bewerkt door fossielenheerser op 18-11-2007 om 16:23 NL]

Ik deel mijn studeerkamer met een bedbank en mijn 2 dochters die er hun computer+tv hebben:). Hier staan mijn vitrinekasten met fossielen. Vroeger verzamelde ik schelpen en die zitten nu in weckflessen(per vindplek). En leuke zandjes staan ook in flesjes. In de schuur heb ik een plek met schoenendozen, buiten onder een bankje 2 plastic kisten met tasjes met spul dat nog uitgezocht moet worden. Verder ben ik heel erg blij met de A4-laadjes die ook in de schuur staan die ik van een collega heb \"gekocht\" voor 2 kroketten:D
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
mooi pearl
heb ook zo alles verspreid staan over heel het huis en nog veel in schoendozen maarja daar komt ooit verandering in
grtz dinkie
heb ook zo alles verspreid staan over heel het huis en nog veel in schoendozen maarja daar komt ooit verandering in
grtz dinkie
ALS IK ZOEK VIND IK MEESTAL IETS
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 46 times
Hoi,
hele mooie verzamelingen allemaal. Wij hebben op de zolder veel dozen staan met carboonfossielen. Die zijn wat lastiger in een vitrine te plaatsen. Maar ik hoop volgend jaar of te verbouwen of te gaan verhuizen zodat ik wat van de fossielen ook in een vitrine kan plaatsen. Misschien kan ik ook beter haaientanden gaan verzamelen. Die zijn wat beter in een vitrine te plaatsen.
groetjes
Tommie
hele mooie verzamelingen allemaal. Wij hebben op de zolder veel dozen staan met carboonfossielen. Die zijn wat lastiger in een vitrine te plaatsen. Maar ik hoop volgend jaar of te verbouwen of te gaan verhuizen zodat ik wat van de fossielen ook in een vitrine kan plaatsen. Misschien kan ik ook beter haaientanden gaan verzamelen. Die zijn wat beter in een vitrine te plaatsen.
groetjes
Tommie
Antw: Antw: Antw: Poll: Ik show mijn fossielen in een vitrine
Hoi Ammonietje,ammonietje schreef:Mooie verzameling Jesse Nog maar 6 jaar bezeig en al prachtige verzameling Proficait doe vooral zo verder je bent goed bezigjesse schreef:
Ik heb een hele kamer van mijn Vader en moeder gekregen.
Staan 3 vitrines, 4 glazen kasten, 1 rek met planken van meer dan 2 meter 3 kleinere kasten 1 grote kast en een letterbak voor mijn kleine mineralen.
Zie foto dat is nog niet alles.
Leuk he.
Ik spaar al 6 jaar mineralen en fossielen
en ben nu 10 jaar
Groetjes Ammonietje
Ik ben ook best een beetje trots op mijn museum.
Toen ik 4 jaar was kreeg ik van mijn broer zijn mineralen.
Toen had ik een 1 boekenplank met mineralen.
Het is inderdaad veel meer geworden na 6 jaar.
Ik ga veel zoeken maar ook naar beursen hoor.
Dinotanden kijk ik ook altijd naar op beurzen.
Ik heb al een hele vitrine plank vol.
Maar ze worden steeds duurder die ik nog niet heb.
groetje
Jesse
Elk fossiel heeft een mooi verhaal
- TerzietBelemniet
Ik heb (nog) maar 1vitrine maar ik zie nu al dat ik er meer nodig heb. Ik heb iets van 50 fossielen in mijn vitrine zitten, maar ik heb ook nog 2 schoenendozen vol.
Groetjes Lars
Groetjes Lars
TerzietBelemniet