Martijn\'s Sinterklaas QUIZ

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Henk Jan
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Antw: Martijn\'s Sinterklaas QUIZ

Bericht door Henk Jan » 05 dec 2007, 13:00

Gefeliciteerd Frans N.!

(En mijn Sinterklaasfeest is weer een grote deceptie)....

HJ

FransN

Bericht door FransN » 05 dec 2007, 18:17

Martijn,

Mijn zonen en ik zijn ontzettend blij dat we in de prijzen zijn gevallen. Een hardstikke leuk Sinterklaas cadeautje. Een Hemipristus staat al heel lang op het verlanglijstje van mijn zonen. Prachtig dat het zo mooi uitkomt. Het feit dat destijds de Megladon op één karteltje na aan onze neus voorbij ging bleef klagen. Gelukkig kunnen we dat nu ook een plaatsje geven ;-). De adresgegevens stuur ik je dadelijk per mail. Verder wil de andere leden hartelijk danken voor de gelukwensen.

P.S. Echt gebeurd: Mijn zoon Michiel en ik hadden een verhitte discussie over het aantal. Ik zei 476. Hij wist zeker dat het er 473 waren. We hebben zijn mening aangehouden. Gelukkig loopt het nu goed af.

Met vriendelijke groet,

cru84
Contacteer:

Bericht door cru84 » 17 dec 2007, 16:22

Gefeliciteerd Frans!

Zie net dat ik tweede ben geworden en dat is en blijft de meest vervelende plaats!

Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe

Hammerhead

Bericht door Hammerhead » 18 dec 2007, 09:55

Gefeliciteerd Frans en zonen natuurlijk!

De prijs is zo te horen goed terecht gekomen.
In ieder geval leuk dat Martijn weer een leuke quiz heeft bedacht waar vele leden op hebben gereageerd.
Dus ook Martijn bedankt!

Jan

de Brabantse bende afdeling Flevoland

Gesloten