Laatste dag natzeven.
Laatste dag natzeven.
Hallo Allemaal,
Diegene die morgen plannen hadden om te gaan natzeven raad ik af om morgen te gaan.
De zuiger is de oever talud aan het afwerken
en zit vandaag en morgen op ongeveer 6 m.
Ook kun je niet in de kant graven omdat er
(tijdelijk) \'n andere machinist op de loader zit,die dit niet wil hebben.
Toen ik vanmorgen aankwam zaten Frans en Robbie en Kees (de vader van Nijntje) al sip te kijken, dus die kunnen dit bevestigen.
Groeten Hans.
Diegene die morgen plannen hadden om te gaan natzeven raad ik af om morgen te gaan.
De zuiger is de oever talud aan het afwerken
en zit vandaag en morgen op ongeveer 6 m.
Ook kun je niet in de kant graven omdat er
(tijdelijk) \'n andere machinist op de loader zit,die dit niet wil hebben.
Toen ik vanmorgen aankwam zaten Frans en Robbie en Kees (de vader van Nijntje) al sip te kijken, dus die kunnen dit bevestigen.
Groeten Hans.
Hans
- Everhardus
Antw: Laatste dag natzeven.
Bedankt voor de tip, ik was ondanks de kou toch aan het overwegen morgen te gaan.
Heeft droogzeven in het weekend wel zin denk je ? Of moet je je dan eerst door een flinke laag tandenloze prut heengraven ? Gr,Marcel
Heeft droogzeven in het weekend wel zin denk je ? Of moet je je dan eerst door een flinke laag tandenloze prut heengraven ? Gr,Marcel
heb je uiteindelijk nog iets gevonden hans?
jim
jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
Hallo Marcel,
Als je regelmatig tanden vind dan valt het met de kou wel mee.
Je kan er je tegen kleden.
Alleen de handen valt tegen.
In het weekeinde gaan is op goed geluk.
Je weet niet wat de loader wegschuift of wat er wegspoelt, het draaien van het water is telkens anders.
Verder van de put af zou je de lagen van maandag en dinsdag op 40 a 50 c.m wel moeten kunnen bereiken.
Maar of er tanden inzitten is de vraag.
Als je gaat veel sukses en laat even weten of het iets is.
Groeten Hans.
Als je regelmatig tanden vind dan valt het met de kou wel mee.
Je kan er je tegen kleden.
Alleen de handen valt tegen.
In het weekeinde gaan is op goed geluk.
Je weet niet wat de loader wegschuift of wat er wegspoelt, het draaien van het water is telkens anders.
Verder van de put af zou je de lagen van maandag en dinsdag op 40 a 50 c.m wel moeten kunnen bereiken.
Maar of er tanden inzitten is de vraag.
Als je gaat veel sukses en laat even weten of het iets is.
Groeten Hans.
Hans
- Everhardus
Hoi,
Nou, dan maar een warme trui extra en toch maar gaan droogzeven dit weekend ! Desnoods maar een fiks gat graven.
Zeg Hans, volgens mij hadden wij elkaar vorige week woensdag ontmoet tijdens het natzeven klopt dat ? Jij maakte nog zo\'n opmerking dat je op een magere dag nog wel eens gekscherend tegen de baas daar in Mill zei dat ie het niet best gedaan had en het er verdomme wel op leek dat het hun om het zand te doen leek !! Maar kan ook iemand anders geweest zijn, ik moest er in ieder geval wel erg om lachen. gr,marcel
Nou, dan maar een warme trui extra en toch maar gaan droogzeven dit weekend ! Desnoods maar een fiks gat graven.
Zeg Hans, volgens mij hadden wij elkaar vorige week woensdag ontmoet tijdens het natzeven klopt dat ? Jij maakte nog zo\'n opmerking dat je op een magere dag nog wel eens gekscherend tegen de baas daar in Mill zei dat ie het niet best gedaan had en het er verdomme wel op leek dat het hun om het zand te doen leek !! Maar kan ook iemand anders geweest zijn, ik moest er in ieder geval wel erg om lachen. gr,marcel
- troffelmaniak
he hans,
ben blij dat jij alvast voor de forumpeople hebt gezorgd. ik stuur je niet graag naar huis met lege handen maar wilde hje een koude neus besparen..
ik had nog enkele tandjes uit de dijk getrokken maar inderdaad....zijn gezicht wilde anders !!!
dus mensen.....
kunnen jullie rustig met lichaam en geest bij het kerstmenu zijn...
tijd om de vondsten van afgelopen weken nog eens na te zoeken en het zeefsel voor de dag te halen...
en uitrusten voor het nieuwe jaar.
beste wensen en tot snel in mill
ben blij dat jij alvast voor de forumpeople hebt gezorgd. ik stuur je niet graag naar huis met lege handen maar wilde hje een koude neus besparen..
ik had nog enkele tandjes uit de dijk getrokken maar inderdaad....zijn gezicht wilde anders !!!
dus mensen.....
kunnen jullie rustig met lichaam en geest bij het kerstmenu zijn...
tijd om de vondsten van afgelopen weken nog eens na te zoeken en het zeefsel voor de dag te halen...
en uitrusten voor het nieuwe jaar.
beste wensen en tot snel in mill
gij die de troffel gebruikt zal niet met lege zakken naar huis gaan.