weet iemand wat dit is?
weet iemand wat dit is?

Deze steen met fossiel hebben we gevonden in Denemarken. Hij is 2 cm lang en 1 cm breed. Er bevinden zich 2 * 3 kleine rondjes in het fossiel. Sorry krijg geen scherpere foto met mijn fototoestel
ikuhh
- digging for it
- Contacteer:
Antw: weet iemand wat dit is?
Hoi Ikuhh
Probeer eens eenclose up te maken van het onderwerp of anders te croppen met fotoshop. Zoals het er nu uit ziet denk ik dat het een stuk is van een zee egel. Heb je eventueel wat meer informatie over de vindplaats?
Greets Patrick
Probeer eens eenclose up te maken van het onderwerp of anders te croppen met fotoshop. Zoals het er nu uit ziet denk ik dat het een stuk is van een zee egel. Heb je eventueel wat meer informatie over de vindplaats?
Greets Patrick

Hoi Ikuhh,
Hier zijn messchien wat duidelijkere foto\'s, maar ik zou toch eens wat dichter in te zoomen met je camera en dan croppen, want nu kun je de foto niet meer genoeg vergroten anders wordt hij heel onduidelijk.
[Bewerkt door ward op 20-12-2007 om 21:04 NL]
- Pachydiscus
- Been thanked: 11 times
Zo te zien een stuk van een regulaire zee-egel. Welke soort weet ik niet. Maar er zijn hier ongetwijfeld mensen die hem voor jou kunnen detrmineren.
Groetjes,
Ger
Groetjes,
Ger
Digger
- binbinneke
- Contacteer:
Reguliere zee- egel (cidaris- achtige) maar ik denk niet dat je \'m met deze foto\'s noch in deze staat kan determineren. Ik zou \'m eerst proberen verder te preppen (als dit niet slechts een fragment is).
gr. robin
gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/
- Caveman
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 313 times
- Contacteer:
1/5 deel van \'n cidarisachtige, waarschijnlijk Stereocidaris sp.
To share or not to share, that's the question!