Wervel in de mergel in Leeuwarden...
- quarrydigger
Wervel in de mergel in Leeuwarden...
Beste Allemaal,
Ik werk als vrijwilliger in het Natuurmuseum Fryslan in Leeuwarden. Wat ik daar o.a. doe is het determineren van fossielen. Nu was ik op een dag in het depot aan het werk en vond ik een oude stoffige doos met veel fossielen uit de omgeving van Limburg. Hier zat o.a. een wervel bij. Deze is wel losgebroken van het stuk mergel waar het in zat. Alleen zaten er geen gegevens bij van waar en wanneer het gevonden is. Nu ben ik niet echt thuis in de Limburgse fossielen. Weet er wel wat vanaf natuurlijk maar Winterswijk is meer mijn afdeling. Ik kan er alleen geen Mosasaurus of schildpadwervel van maken. Misschien dat jullie weten waar het van is? Ik hoor het wel...
vriendelijk groeten
QUARRYDIGGER, Sneek
I LOVE LIFE, I'M NOT PLANNING TO WASTE IT!
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
Antw: Wervel in de mergel in Leeuwarden...
jammer dat er van zo een vrij zeldzaam en mooi stuk geen gevens meer erbij zitten
Antw: Antw: Wervel in de mergel in Leeuwarden...
zou zo\'n fraai fossiel niet in het NHM Maastricht geplaatst kunnen ( moeten) worden?fossiel hunter sean schreef:
jammer dat er van zo een vrij zeldzaam en mooi stuk geen gevens meer erbij zitten
Johan
wie zoekt zal vinden.
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Wervel in de mergel in Leeuwarden...
zonder gegevens kunnen ze er niks mee, daarom is het zo belangrijk overal iets bij te zetten, en het NHM zal wel al genoeg van dat soort materiaal hebben;)guido schreef:zou zo\'n fraai fossiel niet in het NHM Maastricht geplaatst kunnen ( moeten) worden?fossiel hunter sean schreef:
Johan
groet sean