zee-egel mill?
- sharkteethrene
Antw: zee-egel mill?
Hallo allemaal,
Inderdaad Stiek (Hans).
Wat betreft de foto\'s die Robbie heeft bijgevoegd,ben ik het geheel met je eens.
Toch meen ik me te herinneren,dat er in al de jaren dat we gezocht hebben toch enkele vondsten uit het Miocene pakket kwamen?
Er zijn er bij mijn weten 2 personen die er een hebben.
Ik wil dit wel even nagaan bij de \"oude\" verzamelaars.
Mischien dat het iets toevoegd?
Nogmaals,ik ben er niet zeker van.
Maar het lijkt mij wel de moeite,om dit even na te gaan.
Groetjes,
Rene.
Inderdaad Stiek (Hans).
Wat betreft de foto\'s die Robbie heeft bijgevoegd,ben ik het geheel met je eens.
Toch meen ik me te herinneren,dat er in al de jaren dat we gezocht hebben toch enkele vondsten uit het Miocene pakket kwamen?
Er zijn er bij mijn weten 2 personen die er een hebben.
Ik wil dit wel even nagaan bij de \"oude\" verzamelaars.
Mischien dat het iets toevoegd?
Nogmaals,ik ben er niet zeker van.
Maar het lijkt mij wel de moeite,om dit even na te gaan.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
- agaathunter
Hoi,
De meeste zee-egels, die Robbie ons hier toont zijn echinocorysen. Zij komen uit het Maastrichtien.
Groetjes en prettige feestdagen: Ed
De meeste zee-egels, die Robbie ons hier toont zijn echinocorysen. Zij komen uit het Maastrichtien.
Groetjes en prettige feestdagen: Ed
geduld is een goede zaak
Hallo Rene,
Het is zeker de moeite waard om dit na te gaan.
De zee-egel kenners zullen als ze die egels zien wel weten te vertellen wat voor \'n geslacht het is en uit welke lagen ze kunnen komen.
@ Robbie/Frans,
Dat jullie zee-egels niets met het mio/plioceen van Mill te maken hebben, wil niet zeggen dat ze geen waarde hebben.
Ze zeggen in ieder geval iets waar de pleistocene grind afzettingen (of \'n deel daarvan) vandaan komen.
Groeten Hans.
Het is zeker de moeite waard om dit na te gaan.
De zee-egel kenners zullen als ze die egels zien wel weten te vertellen wat voor \'n geslacht het is en uit welke lagen ze kunnen komen.
@ Robbie/Frans,
Dat jullie zee-egels niets met het mio/plioceen van Mill te maken hebben, wil niet zeggen dat ze geen waarde hebben.
Ze zeggen in ieder geval iets waar de pleistocene grind afzettingen (of \'n deel daarvan) vandaan komen.
Groeten Hans.
Hans