Goede voornemens!!
Goede voornemens!!
Alles van 2007 achter ons laten en iedereen het beste toewensen in 2008 is 1 ding.
Waar ik benieuwd naar ben is het volgende:
Ieder van ons is op zijn of haar manier bezig met deze hobby.
Allemaal hebben we, denk ik,last/gemak van voortschreidend inzicht.
Als je op vindplaats x bent,en de vondsten blijven achter bij wat je gehoopt had, denk je altijd van: een volgende keer ga ik dit toch anders aanpakken.
Ik benieuwd naar jullie \'goede\'
voornemens op dat gebied.
gr Hogst
Waar ik benieuwd naar ben is het volgende:
Ieder van ons is op zijn of haar manier bezig met deze hobby.
Allemaal hebben we, denk ik,last/gemak van voortschreidend inzicht.
Als je op vindplaats x bent,en de vondsten blijven achter bij wat je gehoopt had, denk je altijd van: een volgende keer ga ik dit toch anders aanpakken.
Ik benieuwd naar jullie \'goede\'
voornemens op dat gebied.
gr Hogst
- Carcharias
- Contacteer:
Antw: Goede voornemens!!
Hoi Hovaderm,
Mijn goede voornemen is Herman bedanken voor deze prachtige site, want dankzij deze site heb ik een heleboel nieuwe fossielengekken (als ik dat zo mag zeggen) leren kennen en ben ik vaker gaan zoeken (en beter voorbereid gaan zoeken). Dus daarom: \"Bedankt Herman..!!\"
Gr. Robbin
Mijn goede voornemen is Herman bedanken voor deze prachtige site, want dankzij deze site heb ik een heleboel nieuwe fossielengekken (als ik dat zo mag zeggen) leren kennen en ben ik vaker gaan zoeken (en beter voorbereid gaan zoeken). Dus daarom: \"Bedankt Herman..!!\"
Gr. Robbin
Luctor et Emergo
- zoekozoeko
- Contacteer:
Antw: Goede voornemens!!
Mijn goede voornemens zijn: eens een keer een andere vindplaats bezoeken dan de Kaloot, meer info zoeken over de fossielen die ik gevonden heb, en natuurlijk ook net als Robbin Herman bedanken.
\"Als je vindt dat dijken duur zijn, probeer dan eens een overstroming.\"
Evert Wesker
Evert Wesker