meeting forum
Antw: meeting forum
nee niet alleen caspers hebben daar last van, iedereen die niet een dag van te voren wil vertrekken heeft daar last van omdat er eerder geen treinen aankomen of snap ik hier nouw iets verkeerd?
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Meeting forum
Laten we dan rond 11.15 uur in \'t Rooth afspreken. Dan hebben we nog zo\'n 5 uur zoektijd en kan ik me \'s ochtends nog aan de gezinstaken wijden. Ik kan maximaal 6 mensen menemen vanaf station Maastricht.robin schreef:
alleen caspers kunnen er met de ov pas om 11 uur zijn ik zou wel op tijd zijn maar ik reis in principe met casper dus inderdaad is het handig als pa dino dan op kan halen even een vraag zijn er nog meer mensen die met de ov komen?
Laat even weten waneer je hiervan gebruik wil maken.
Groet,
Paul (Pa Dino)
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
ik kan er wel om 10 uur zijn vanuit ede maar ik vind 11.15 een perfecte tijd vijf uur is zat lijkt me en 6 personen moet volgens mij genoeg zijn want we zijn pas met zn 2en en even voor casper jij hebt niet de eerste trein die aankomt in maastricht maar je hebt de eerst aansluiting vanaf je huis
ah okee.
dan wil ik ook wel graag mee met Dinodols senior als dat mag.
Groeten, Casper
dan wil ik ook wel graag mee met Dinodols senior als dat mag.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
maar het wordt dus 7 mei?
en kwart over 11 \'s ochtends?
dan kan ik dat in de agenda zetten.
en misschien kan webmaster het in grote, rode koeienletters op de startpagina van het forum zetten?
Groeten, Casper
en misschien kan webmaster het in grote, rode koeienletters op de startpagina van het forum zetten?
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
ik ben het eens met 7 mei en ik hoop natuurlijk op zoveel mogelijk mensen in t rooth want 2 verschillende meetings op 1 dag is wat veel en het gaat niet alleen om de vondsten maar vooral om te weten wie wie is en voor de gezelligheid
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Antw: Antw: meeting forum
Alea iacta est (Voor de niet-latinisten: De teerling is geworpen ((c)Julius Ceasar).Casper schreef:
maar het wordt dus 7 mei?
Groeten, Casper
Plaats: \'t Rooth
Route: http://www.hotelwalram.nl/uittips.php3? ... rubriek=35
Dag: 7 mei 2005
Tijdstip: vanaf 11.15 uur tot de groeve sluit (16.00 uur)
Deelnemers: Robin, Casper, Paul (Dinodols Senior)
Daarna: Samen eten in Maastricht?
Bijzonderheden: voor diegenen die met openbaar vervoer komen zal ik om 11.00 uur op station Maastricht Centraal staan voor verder vervoer naar de groeve.
Benodigdheden: goed weer, humor en een portie geluk.
Webmaster, behoort promotie van deze happening op de startpagina tot de mogelijkheden. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde....
Cheers,
Paul
[Bewerkt door De DinoDolsjes op 15-02-2005 om 10:22 NL]
If it doesn't kill you, it makes you
humor lukt wel maar dat geluk kan iemand anders dat meenemen? en goed weer wordt een probleem voor ons goddelozen:) verder inderdaad komt en komt met grote getale