Mooi
- Carcharias
- Contacteer:
Antw: Mooi
Hoi Geert,
Zeker mooi, maar komen de tandjes echt uit Nederland ik had meer het gevoel van dat ze uit Amerika kwamen. Maar ik kan er ook naast zitten.
Gr. Robbin
Zeker mooi, maar komen de tandjes echt uit Nederland ik had meer het gevoel van dat ze uit Amerika kwamen. Maar ik kan er ook naast zitten.
Gr. Robbin
Luctor et Emergo
- Carcharias
- Contacteer:
Oowh sorry Jim
Maar ik heb Waasland *in belgië* nog nooit bezocht. Dus misschien had ik beter geen commentaar gegeven op deze topic. 
Gr. Robbin

Gr. Robbin
Luctor et Emergo
Waasland is geen provincie maar iets zoals de veluwe,
In het land van Waas zijn verschillende kleiputten(waar het ten strengste verboden is nog te vertoeven)
ttp://nl.wikipedia.org/wiki/Waasland
In het land van Waas zijn verschillende kleiputten(waar het ten strengste verboden is nog te vertoeven)
ttp://nl.wikipedia.org/wiki/Waasland
Theo
- Supergraver
Deze tanden komen oorspronkelijk ABSOLUUT niet uit Nederland of Belgie. Oa de twee Negaprion tandjes laatste foto rechts worden niet in Ned of Bel gevonden. De Carcharhinus soort is ook vrij groot en breed voor Ned of Bel begrippen. Oke Hemipristissen worden wel gevonden......
Ik verneem dat deze tanden hoogstwaarschijnlijk van Venice beach, Florida komen.
Gr
Martijn
Ik verneem dat deze tanden hoogstwaarschijnlijk van Venice beach, Florida komen.
Gr
Martijn
- Carcharias
- Contacteer:
Antw: Antw: Mooi
Dan heb ik het toch goed. Voortaan wat meer naar m\'n gevoel luisteren.Supergraver schreef:
Deze tanden komen oorspronkelijk ABSOLUUT niet uit Nederland of Belgie. Oa de twee Negaprion tandjes laatste foto rechts worden niet in Ned of Bel gevonden. De Carcharhinus soort is ook vrij groot en breed voor Ned of Bel begrippen. Oke Hemipristissen worden wel gevonden......
Gr
Martijn

Luctor et Emergo