Mill 2008

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Everhardus
Antw: Antw: Mill 2008

Bericht door Everhardus » 17 jan 2008, 22:32

ward schreef:
Hoi,
ik had ook een vraagje, ik ben 14 en ik zou eens in de week gaan zoeken als ze aan het spuiten zijn.
mag ik dan binnen?
Je zult best op het terrein komen maar het lijkt me niet verstandig om zonder begeleiding van een volwassene onder de spuit te gaan zoeken. Het is allemaal niet helemaal ongevaarlijk (dan doel ik er met name op dat je daadwerkelijk met een steekwagentje o.i.d. in de modderstroom gaat wroeten, er staan redeijk grote krachten op.........) en zou er iets gebeuren is het voor de haaientandenzoekers in Mill wel afgelopen vrees ik. Het wordt immers gedoogd maar in principe staat er natuurlijk wel een bord \"verboden voor onbevoegden\" (o.i.d.). Kortom, zorg dat er een volwassene mee gaat , is althans mijn mening ! gr,Marcel

Everhardus
Antw: Mill 2008

Bericht door Everhardus » 17 jan 2008, 22:43

Ward,
Zoals je ziet is de troffelmaniak me net voor geweest maar de strekking lijkt me hetzelfde.
Overigens wil ik best als ik er ben een vrachtje vanonder de spuit halen zodat je veilig kunt zoeken (haal daarna m\'n eigen spul wel), wellicht is dat een optie voor je.
Mvg,Marcel

ward
Contacteer:
Antw: Mill 2008

Bericht door ward » 18 jan 2008, 17:01

Hoi,
bedankt voor de reacties allemaal,
Ik ben er al een aantal keren geweest, maar dat was in het weekend.
En dan nooit veel gevonden.
Maar in de week vind je veel meer aan die foto\'s te zien, daarom zou ik in de week willen komen.
En ik kom niet aleen want m\'n vader gaat dan mee.

Fossiel hunter sean
Contacteer:
Antw: Antw: Mill 2008

Bericht door Fossiel hunter sean » 18 jan 2008, 17:10

ward schreef:
Hoi,
Maar in de week vind je veel meer aan die foto\'s te zien, daarom zou ik in de week willen komen.
je kan evenveel in het weekend vinden. als er niet goed word opgespoten vind je met natzeven ook niks. als er wel goed word opgespoten vind je met natzeven goed en met droogzeven ook.

gr sean

Gesloten