Albertosaurus upper Jaw With Teeth
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Albertosaurus upper Jaw With Teeth
http://cgi.ebay.ca/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 53356&rd=1
Deze zien er anders wel heeeel bijgeverfd uit... of vergis ik me?
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Antw: Albertosaurus upper Jaw With Teeth
Deze zijn zeker grotendeels nep. Grote delen van de contouren zijn geverft, en de ogen zeker ook. Misschien dat er ergens nog een paar echte fossielen vissen onder de verf verborgen zitten als je geluk hebt....frederik schreef:
http://cgi.ebay.ca/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 53356&rd=1
Ik zou iedereen willen adviseren niet van personen te kopen via internet die dit soort zaken als echt proberen te verkopen.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Antw: Antw: Albertosaurus upper Jaw With Teeth
Neen, daar trap ik niet in, het is een erg sluwe zwendelaar. Hij wekt de indruk dat de fossielen echt zijn, soms zijn ze ook echt maar vaak ook nep!! Hij verkoopt ook mosakaken waar hij niet bij zegt dat het composities zijn voor echt. Wat Betel zegt dat \"iedereen\" dat doet (composities verkopen) is natuurlijk geen argument! Het blijven boeven en ik raad iedereen af van deze zwendelaars te kopen, maar ja: iedereen moet doen wat hij wil.....als je je kast vol met neppers wil hebben, prima!frederik schreef:
Maarten, je lijkt wel erg lastig op diene kerel te zijn. Heb je ooit fake tanden (lees vooral niet: kunstgebit) of eieren gekocht van hem? Of ken je misschien mensen die al bedrogen zijn...
Dat hij zoveel positieve feedback zegt veel over de sluwheid van deze verkoper en de naiviteit van de kopers. By the way: 80- procent van het mosamateriaal op Ebay is in min of meerdere mate vervalst, maar er is ook prachtiog materiaal voor vaak lage prijzen. Als mensen mosamateriaal op ebay willen kopen mail me dan ff het item, check ik of het echt of fake is, nogmaal hoeft echt niet hoor!
Oja, Betel die geverfde visjes zijn weer een bewijs dat die kerel een boef is!! Wees blij dat je (wellicht) een echt ei van die boef hebt gekocht, maar prijs deze verkoper/vervalser niet bij andere liefhebbers aan. We hebben nu toch wel aanwijzingen genoeg om hem op een virtuele zwarte lijst te zetten!!
En wat je ei betreft: ik heb al eerder gezegd dat er supervervalsingen zijn en als je dan een ei koopt van een boef, dan zou ik toch gaan twijfelen!!
[Bewerkt door Maarten op 18-02-2005 om 09:18 NL]
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Mijn bescheiden mening.
De albertosaurus kaak staat vermeld als 15-20% restauratie en dat alle tanden zijn teruggezet. Ik denk dat het zo\'n 40% kunstof is en heb m\'n twijfels of de tanden correct zijn geplaatst. Dus $ 4000.-- is overpriced zou maximaal de helft mogen zijn als de kaak goed was gerepareerd, en dan kom je al gauw wil je zoveel geld uitgeven voor eigenlijk een niet zo denderend stuk! Je kan beter doorsparen en iets beters kopen.
Het ei is zover ik kan zien echt, echter er zit ook zeker restauratie in.
De visjes zijn echte neppo\'s.
Over mosa spul heeft zowat iedereen gelijk, er is zoveel nep dat het niet leuk meer is, er zijn ook goede gerestaureerde stukken en er zijn ook natuurlijke stukken, die alleen wat uitgeprepareerd zijn. Je moet vrij kundig zijn om het kaf van het koren te scheiden en dan heb je het meest kans bij de natuurlijke stukken.
Al met al wees voorzichtig en koop alleen als je iets terug kan geven. Je bent dan altijd wel de transportkosten kwijt en dat is vaak veel.
Letter of authenciteit is trouwens onzin, iedereen dus ook de verkoper kan en mag deze maken.
Cheers..............
De albertosaurus kaak staat vermeld als 15-20% restauratie en dat alle tanden zijn teruggezet. Ik denk dat het zo\'n 40% kunstof is en heb m\'n twijfels of de tanden correct zijn geplaatst. Dus $ 4000.-- is overpriced zou maximaal de helft mogen zijn als de kaak goed was gerepareerd, en dan kom je al gauw wil je zoveel geld uitgeven voor eigenlijk een niet zo denderend stuk! Je kan beter doorsparen en iets beters kopen.
Het ei is zover ik kan zien echt, echter er zit ook zeker restauratie in.
De visjes zijn echte neppo\'s.
Over mosa spul heeft zowat iedereen gelijk, er is zoveel nep dat het niet leuk meer is, er zijn ook goede gerestaureerde stukken en er zijn ook natuurlijke stukken, die alleen wat uitgeprepareerd zijn. Je moet vrij kundig zijn om het kaf van het koren te scheiden en dan heb je het meest kans bij de natuurlijke stukken.
Al met al wees voorzichtig en koop alleen als je iets terug kan geven. Je bent dan altijd wel de transportkosten kwijt en dat is vaak veel.
Letter of authenciteit is trouwens onzin, iedereen dus ook de verkoper kan en mag deze maken.
Cheers..............
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Once you've got heat, you can do everything!
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
(Letter of authenciteit vertrouw ik alleen als ie ondertekend is door het fossiel zelf... Dan is dat papiertje waarschijnlijk meer waard dan het fossiel
)

My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!