witte vlekjes
- notorynchus
witte vlekjes
Weet er iemand misschien hoe je die witte vlekjes op haaientanden kunt wegkrijgen ?
Frederik
Frederik
- Carcharias
- Contacteer:
- notorynchus
Antw: witte vlekjes

Een foto heb ik (voorlopig ) niet ...
Maar ik bedoel zo\'n vlekjes :
(foto van de collectie van Sean)
Frederik
- binbinneke
- Contacteer:
Hoi,
die krijg je helaas niet weg. Heb ik ook op vele tanden van me en komt wel meer voor op tanden van Kruibeke etc. Ik heb denk ik ooit \'ns gehoord dat het van de vries kwam?! Maar niet aan prutsen, zo mis vind ik het zelfs niet ...
gr. robin
die krijg je helaas niet weg. Heb ik ook op vele tanden van me en komt wel meer voor op tanden van Kruibeke etc. Ik heb denk ik ooit \'ns gehoord dat het van de vries kwam?! Maar niet aan prutsen, zo mis vind ik het zelfs niet ...
gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/
Hoi Frederik,
Ik weet wat je bedoeld maar deze vlekjes kun je niet wegpoetsen het zit in de tanden en het matrieaal is zachter als de rest van de tand.
Ik heb bij een tand van mij eens onder een groote vergrooting met een pincet wat aan dit witte spul zitten prutsen en heb gezien dat het gewoon in de oppervlakte van de tand zit.
Mijn advies laat het gewoon zitten want als je het weg haald dan wordt de tand er niet mooier van.
gr erik.
Ik weet wat je bedoeld maar deze vlekjes kun je niet wegpoetsen het zit in de tanden en het matrieaal is zachter als de rest van de tand.
Ik heb bij een tand van mij eens onder een groote vergrooting met een pincet wat aan dit witte spul zitten prutsen en heb gezien dat het gewoon in de oppervlakte van de tand zit.
Mijn advies laat het gewoon zitten want als je het weg haald dan wordt de tand er niet mooier van.
gr erik.
E.J.
- Supergraver
Ik begrijp eigenlijk het probleem niet. Ik vind het altijd wel de leukste tanden. Is weer eens wat anders dan een zwarte tand, toch?
Gr
Martijn
Gr
Martijn
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
Antw: Antw: witte vlekjes
vind ik ook;)Supergraver schreef:
Ik begrijp eigenlijk het probleem niet. Ik vind het altijd wel de leukste tanden. Is weer eens wat anders dan een zwarte tand, toch?
Gr
Martijn
gr sean
- Supergraver
Ik kom vaak vergelijkbare vlekjes tegen op botten bij opgravingen, daar zijn ze het gevolg van wortels die het bot \"etsen\".
Bij haaientanden kan makkelijk iets vergelijkbaars gebeuren.
Zelf ben ik van mening dat je dit soort sporen niet moet wegpoetsen. Het hoort bij de geschiedenis van zo\'n tand.
Bij haaientanden kan makkelijk iets vergelijkbaars gebeuren.
Zelf ben ik van mening dat je dit soort sporen niet moet wegpoetsen. Het hoort bij de geschiedenis van zo\'n tand.
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe