Zoogdierkaakje uit Mill
Zoogdierkaakje uit Mill

Hoi,
naast mijn paardenkies (zie http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 5876#53513 ) kwam er woensdag ook dit nog uit de buis rollen. Het lijkt mij een zwaar afgesleten linkeronderkaakje van een of ander zoogdier (foto\'s van boven, buiten en binnenzijde, en nog een duidelijker van de bovenkant). Eerst dacht ik nog aan een krabbenschaar, maar de \"tanden\" zitten er toch echt \"los\" in en de op één na voorste kies/tand heeft nog wat glazuur.
Vooral de basis van de kaak is erg dik - voor een kenner misschien een aanwijzing?
Groet,
Eric
- Tim Hansen
Antw: Zoogdierkaakje uit Mill
Dag lowlander,
Ik zou het hier toch bij een krabbenschaar houden. even afwachten wat de rest zegt.
groeten, Tim
Ik zou het hier toch bij een krabbenschaar houden. even afwachten wat de rest zegt.
groeten, Tim
Antw: Zoogdierkaakje uit Mill - toch een krabbenschaar?
Hoi Tim,
Alweer een snelle reactie - bedankt! Ik heb er gelijk een recente krabbenschaar bij gezocht (weliswaar zonder grote knobbels) en deze lijkt er inderdaad wel heel erg op qua vorm - inclusief de brede basis. De wens is blijkbaar de vader van de gedachte....
Eric
Alweer een snelle reactie - bedankt! Ik heb er gelijk een recente krabbenschaar bij gezocht (weliswaar zonder grote knobbels) en deze lijkt er inderdaad wel heel erg op qua vorm - inclusief de brede basis. De wens is blijkbaar de vader van de gedachte....
Eric
- Hammerhead
Antw: Zoogdierkaakje uit Mill
Hallo Eric,
het lijkt mij ook meer op een krabbenschaar.
Trouwens ook mooi die paardenkies die je hebt gevonden.
Jan
het lijkt mij ook meer op een krabbenschaar.
Trouwens ook mooi die paardenkies die je hebt gevonden.
Jan
de Brabantse bende afdeling Flevoland