meeting forum

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Maarten
Antw: meeting forum

Bericht door Maarten » 24 feb 2005, 11:23

Ha, het gaat lukken. Ook ik zal er bij zijn bij de meeting! Fijn dat jullie de gevonsten van gewervelden die dag vrijblijvend aan mij ter beschikking stellen!

Groet!

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Bert
Antw: Antw: meeting forum

Bericht door Bert » 24 feb 2005, 13:55

maarten schreef:
Ha, het gaat lukken. Ook ik zal er bij zijn bij de meeting! Fijn dat jullie de gevonsten van gewervelden die dag vrijblijvend aan mij ter beschikking stellen!

Groet!
Hoi Maarten, je gaat toch niet denken dat wij onze fossielen die we met bloed, zweet en tranen hebben weten te bemachtigen zomaar uit handen gaan geven....:)

greetz, Bert

Greetz, Bert

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 24 feb 2005, 14:07

maarten schreef:

Groet!
dit staat beter:

Ha, het gaat lukken. Ook ik zal er bij zijn bij de meeting! Fijn dat jullie mij ter beschikking stellen!

:)

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 24 feb 2005, 18:27

maar ik zal mijn vraag nog een keer herhalen: kun je in \'t rooth precies dezelfde fauna vinden als in de ENCI-groeve??

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

De DinoDolsjes
Been thanked: 2 times

Bericht door De DinoDolsjes » 24 feb 2005, 22:50

Casper schreef:
maar ik zal mijn vraag nog een keer herhalen: kun je in \'t rooth precies dezelfde fauna vinden als in de ENCI-groeve??

Groeten, Casper
Yep, in grote lijnen wel

Maar er wordt al enige jaren niet meer in gewerkt, dus aanvoer van \"vers\" materiaal is er al een paar jaar niet meer. Dat wordt wellicht meer zelf hakken en spitten dan oprapen.
Maar wat wil je nog meer: bewegen in de open lucht en daarna lekker eten en wellicht een paar mooie vondsten als toetje.

Groet,
Paul

If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser

Maarten

Bericht door Maarten » 25 feb 2005, 08:53

Voor de liefhebbers van levende reptielen: bij de ingang van de groeve (waar je je inschrijft) zijn poeltjes met geelbuikvuurpadden en vroedmeesterpadden. met name die geelbuikjes zijn knetter zeldzaam en staan in Nederland op uitsterven. Leuk om mee te pakken (in figuurlijke zin dan).

Ik neem er in ieder geval weer even de tijd voor om ze te zien!

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 25 feb 2005, 10:43

Wow da\'s inderdaad bijzonder.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

robin

Bericht door robin » 25 feb 2005, 13:12

toen ik er ooit in de zomer was vond ik er ook een bidsprinkhaan hopelijk herkent ie me nog:)

Maarten

Bericht door Maarten » 25 feb 2005, 13:37

frederik schreef:
Wow da\'s inderdaad bijzonder.
Federik, wellicht even samen kijken, ik heb ze zo gevonden. Die geelbuikjes zijn absoluut super!!

Bert
Antw: Antw: Antw: meeting forum

Bericht door Bert » 26 feb 2005, 11:21

De Dinodolsjes schreef:
Casper schreef:

Groeten, Casper
Yep, in grote lijnen wel

Maar er wordt al enige jaren niet meer in gewerkt, dus aanvoer van \"vers\" materiaal is er al een paar jaar niet meer. Dat wordt wellicht meer zelf hakken en spitten dan oprapen.
Maar wat wil je nog meer: bewegen in de open lucht en daarna lekker eten en wellicht een paar mooie vondsten als toetje.

Groet,
Paul

Ok, iedereen die komt moet een kilootje TNT meebrengen... kunnen we de boel opblazen... :)

Greetz, Bert

Greetz, Bert

Gesloten