Weet iemand wat dit is?
Weet iemand wat dit is?
Hey ik ben nieuw hier en met op deze mooie site terecht te komen heb ik mijn verzameling nog eens van onder het stof genomen(oeps). Jaren geleden heb ik dit gevonden in Antwerpen samen met andere fossielen en volgens mij is het een beentje. Een klauw of kootje aan het einde van een poot... Het is lichter dan dat het normaal moet zijn en is donkerbruin en de structuurklinkt niet als een normaal fossiel. Aan de onderzijde zie je precies een deeltje van het gewrichtje. De lengte is ongeveer 28mm de \"knokel\" is ongeveer 15 op 20 mm. Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto\'s maar ik heb mijn best gedaan. Bedankt voor de hulp!!!!
Antw: Weet iemand wat dit is?
t spijt me maar aan deze foto\'s kan ik met de beste wil van de wereld niets vastknopen(zo zie ik de wereld zonder bril):)
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Probeer de foto\'s eens van wat verder te trekken, zodat je apparaatje kan focussen, want zo maak je ons enkel razend benieuwd!
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
ik zie er de onderkant van een dijbeentje in bij de puntige kant afgebroken/sleten maar ik zou hierbij niet op me vertrouwen