Fossiel.net weekend 21 en 22 juni 2008
Fossiel.net weekend 21 en 22 juni 2008
Even kort de vorderingen op een rijtje over de Fossiel.net excursie 2008.
De afgelopen weken hebben de organisatoren druk overlegd via de email. Binnenkort zal er zelfs door enkele organisatoren een voorverkenning worden uitgevoerd ter plaatse.
Wanneer?
Zaterdag 21 en zondag 22 juni 2008. Eventueel is er de vrijdag ervoor een voorprogramma voor de vroegkomers.
Waar?
Cap Blanc Nez en omgeving, Noord Frankrijk.
Hoe kan ik me aanmelden?
Dat kan nog niet. Binnenkort zullen we de inschrijving starten, en daarbij de voorwaarden en de kosten vermelden. Feit is wel dat de hoeveelheid plaatsen voor deelnemers helaas niet onbeperkt zal zijn.
Wie organiseren het Fossiel.net weekend?
Herman Zevenberg (Webmaster)
Frederik Lerouge (Frederik)
Sven Van Uytfanghe (Ziepe)
Dries Vandewoude (Fitch)
Patrick de Saeger (Patrick)
Stijn (Ammun Rah)
Wij hebben er al zin in!
[Bewerkt door webmaster op 20-02-2008 om 13:54 NL]
[Bewerkt door webmaster op 21-04-2008 om 10:53 NL]
De afgelopen weken hebben de organisatoren druk overlegd via de email. Binnenkort zal er zelfs door enkele organisatoren een voorverkenning worden uitgevoerd ter plaatse.
Wanneer?
Zaterdag 21 en zondag 22 juni 2008. Eventueel is er de vrijdag ervoor een voorprogramma voor de vroegkomers.
Waar?
Cap Blanc Nez en omgeving, Noord Frankrijk.
Hoe kan ik me aanmelden?
Dat kan nog niet. Binnenkort zullen we de inschrijving starten, en daarbij de voorwaarden en de kosten vermelden. Feit is wel dat de hoeveelheid plaatsen voor deelnemers helaas niet onbeperkt zal zijn.
Wie organiseren het Fossiel.net weekend?
Herman Zevenberg (Webmaster)
Frederik Lerouge (Frederik)
Sven Van Uytfanghe (Ziepe)
Dries Vandewoude (Fitch)
Patrick de Saeger (Patrick)
Stijn (Ammun Rah)
Wij hebben er al zin in!
[Bewerkt door webmaster op 20-02-2008 om 13:54 NL]
[Bewerkt door webmaster op 21-04-2008 om 10:53 NL]
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Fossiel.net weekend 21 en 22 juni 2008
De inschrijving is nog niet open maar ik wil bij deze alvast laten weten mee te willen gaan.
Robert Mensink
- Spongebob
- Has thanked: 411 times
- Been thanked: 634 times
Hee, zijn jullie geen voetballiefhebbers?
Of gaat er een grootbeeld-tv mee in de kofferbak? ALS Nederland de eerste ronde door komt (.....), speelt het team wellicht op de zaterdagavond (anders op de zondagavond). Kan een leuke avond worden met z\'n allen rond de buis.
Of gaat er een grootbeeld-tv mee in de kofferbak? ALS Nederland de eerste ronde door komt (.....), speelt het team wellicht op de zaterdagavond (anders op de zondagavond). Kan een leuke avond worden met z\'n allen rond de buis.
Time fades away (Neil Young)
een voetbal lijkt me anders wel wat 

Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
- Spongebob
- Has thanked: 411 times
- Been thanked: 634 times

A propos voetbal, Fitch.
Jaren geleden liep ik op het strand bij Escalles en dacht dat er onderaan in het klif een (voet)bal in de Krijt-prut gevangen zat. Ik was er bijna aan voorbij gelopen, maar zag er net op tijd vreemde streepjes op. Deze nautilus (Cymatoceras) is nu één van mijn mooiste CBN-fossielen.
Laat het Fossiel.net-weekend op zo\'n manier maar één groot (voet)balfeest worden.
Time fades away (Neil Young)
Ik dacht meer aan een midzomerfossielenfeest (21 juni), want ik houd niet zo van voetbal...
Kennis telt!
herman: met van die kringdansen rond een kampvuur en allerlei brouwseltjes die staan te pruttelen op het vuur? 

Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
ik heb een vraag : hoe geraken we daar ???
Het lijkt me wel leuk om mee te gaan nu moet ik alleen nog vragen of ik mag
mvg jeroen
Het lijkt me wel leuk om mee te gaan nu moet ik alleen nog vragen of ik mag

mvg jeroen
http://cylichna.page.tl/Home.htm
Voor schelpen en tanden.
Voor schelpen en tanden.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Bij de inschrijving zal de mogelijkheid bestaan om een folder met uitgebreide beschrijving van het weekend te downloaden via deze website. Hierop zal ook een wegbeschrijving staan.
Ook zal op het forum een topic opgestart worden waarin mensen een oproep kunnen doen tot carpoolen. Eventueel kan het openbaar vervoer ingeschakeld worden. Er rijden treinen op Calais. Vandaar bestaat een busdienst naar Wissant. Eventueel kan geregeld worden om iemand ter plaatse af te halen, als dit past in de planning.
Mogelijkheden genoeg dus.
Ook zal op het forum een topic opgestart worden waarin mensen een oproep kunnen doen tot carpoolen. Eventueel kan het openbaar vervoer ingeschakeld worden. Er rijden treinen op Calais. Vandaar bestaat een busdienst naar Wissant. Eventueel kan geregeld worden om iemand ter plaatse af te halen, als dit past in de planning.
Mogelijkheden genoeg dus.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Ik heb er wel zin in. Al kan ik me nog niet opgeven, even een opmerking. Ik ben geen campingmens. Kijken jullie ook uit naar een hotelletje in de buurt van de camping?
Herman
Herman