Toch van m\'n geloof afgevallen??
- Supergraver
Toch van m\'n geloof afgevallen??
Hallo allemaal,
Even een kleine mededeling die ik zelf wel leuk vond om hier te vermelden.
Aangezien ik altijd een echte haaientanden-freak geweest ben en hoewel er de laatste jaren ook wat egeltjes zich een plekje in m\'n verzameling hebben veroverd en ik nu ook met Gerrit-Jan en zo\'n 20 andere forumleden op amonieten-jacht ga, ben ik nooit geinteresseerd geweest in die \'paar graptolieten\' die zich hier in Norge zouden bevinden.
Maarrrrrr.......
Onlangs kreeg ik een mailtje van Mark W, of ik bekend was met trilobietenvindplaatsen in Norge. WAT!!!!! Trilo\'s hier? Mark gaf me ook het adres en de website van een Paleontologische vereniging in Oslo. Iets waar ik zelf nooit naar opzoek geweest ben (tja haaietandjes he
). Ik heb me bij deze club aangemeld en zal volgende week de papieren wel binnen krijgen. Ze hebben 2 maal per jaar een excursie en helpen ook mee met het uitgraven van de \'monsters\' in Spitsbergen (Svalbarg).
Vanzelfsprekend horen jullie hier nog meer over.
@ Mark
Hartstikke top!
Groeten uit Norge!
Martijn
Even een kleine mededeling die ik zelf wel leuk vond om hier te vermelden.
Aangezien ik altijd een echte haaientanden-freak geweest ben en hoewel er de laatste jaren ook wat egeltjes zich een plekje in m\'n verzameling hebben veroverd en ik nu ook met Gerrit-Jan en zo\'n 20 andere forumleden op amonieten-jacht ga, ben ik nooit geinteresseerd geweest in die \'paar graptolieten\' die zich hier in Norge zouden bevinden.
Maarrrrrr.......
Onlangs kreeg ik een mailtje van Mark W, of ik bekend was met trilobietenvindplaatsen in Norge. WAT!!!!! Trilo\'s hier? Mark gaf me ook het adres en de website van een Paleontologische vereniging in Oslo. Iets waar ik zelf nooit naar opzoek geweest ben (tja haaietandjes he

Vanzelfsprekend horen jullie hier nog meer over.
@ Mark
Hartstikke top!
Groeten uit Norge!
Martijn
Antw: Toch van m\'n geloof afgevallen??
Waaw, dat is tof Martijn en dan nog mee mogen doen met opgravingen, da\'s helemaal een droom.
Ben benieuwd naar het vervolg.
Groetjes...
Ilse
Ben benieuwd naar het vervolg.
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Spannend Martijn. Opgravingen doen! Grappig dat je er via een forum-lid achter bent gekomen.
Aan de gedachte dat dat natuurlijk allemaal in Noors zal gaan, ben ik wel nieuwsgierig wat Haaientand in het Noors is
Groet
Aan de gedachte dat dat natuurlijk allemaal in Noors zal gaan, ben ik wel nieuwsgierig wat Haaientand in het Noors is

Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Geweldig, houd ons op de hoogte!
<:{{{{{>
<:{{{{{>
Trilobiti Ceská Republika