Quiz 7 ( eindelijk )
Antw: Quiz 8
Laat in ieder geval even weten wanneer je gaat. Je lijkt me iemand die zichzelf met een korreltje zout durft te nemen. Misschien dat ik me ook vrij weet te maken.
- agaathunter
Antw: Antw: Quiz 7 ( eindelijk )
sharkteethrene schreef:
Haha Theo,
@ Gerrit-Jan:
Volgens mij kom je ook geen enkele maal vast te zitten,dit omdat je iedere maal door de stroming wordt \"afgevoerd\".
En dan in de zeven van andere zoekers terecht komt,dit ter irritatie van andere zoekers.
Hoi Rene,
Je bedoelt, dat Gerrit-Jan zelf door de stroming wordt afgevoerd en tot zijn geluk in een van de zeven van de andere zoekers terecht komt en dat hij zodoende gered wordt!?
Oh ja, in zijn laars, zit bij toeval 1 hastalisje.
Groetjes: Ed
[Bewerkt door agaathunter op 26-03-2008 om 11:58 NL]
geduld is een goede zaak
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Quiz 8
Had me eigenlijk voorgenomen vandaag te gaan maar moest overwerken. Vrijdag ben ik vrij, dus ik hoop op goed weer.lanselot schreef:
Laat in ieder geval even weten wanneer je gaat. Je lijkt me iemand die zichzelf met een korreltje zout durft te nemen. Misschien dat ik me ook vrij weet te maken.
PS: ik neem een duikbril en snorkel mee (en een set zwemvliezen)

[Bewerkt door Gerrit-Jan op 26-03-2008 om 18:54 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Antw: Quiz 7 ( eindelijk )
Hoi GJ
Veel plezier morgen!
Ik heb thuis nu geen internet zoals je weet dus ik zal tot maandag moeten wachten om de uitkomst te lezen:(
gr
pearl
Veel plezier morgen!
Ik heb thuis nu geen internet zoals je weet dus ik zal tot maandag moeten wachten om de uitkomst te lezen:(
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Hoi GJ,
Vergeet je Bob de bouwer helm niet. Lijk me niet prettig om een grote walviswervel tegen je hoofd te krijgen als je in de poel terecht komt
Het is dat er van mij verwacht wordt dat ik interessant moet doen voor een aantal mensen. Had er 10 keer liever een vrije dag voor opgenomen
Succes morgen,
Arjen
Vergeet je Bob de bouwer helm niet. Lijk me niet prettig om een grote walviswervel tegen je hoofd te krijgen als je in de poel terecht komt

Het is dat er van mij verwacht wordt dat ik interessant moet doen voor een aantal mensen. Had er 10 keer liever een vrije dag voor opgenomen

Succes morgen,
Arjen
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Vrijdag was pet. Heb hem dus nog niet echt uit kunnen testen. Hoop woensdag a.s nog eens te gaan. Hoop dat er dan ook meer animo is.
Groet
Groet
Antw: Antw: Quiz 8
Was dat dan niet lekker rustig?Gerrit-Jan schreef:
Hoop dat er dan ook meer animo is.
Groet
Ik heb in een ander topic gelezen dat Mill tegenwoordig waanzinnig druk is en dat je moet \"vechten\" om bij de spuit te kunnen komen....

gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
@Pearl:
te druk is idd ook niet fijn, maar gezelschap vind ik altijd wel leuk.
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 01-04-2008 om 05:41 NL]
te druk is idd ook niet fijn, maar gezelschap vind ik altijd wel leuk.
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 01-04-2008 om 05:41 NL]
hey gerrit-jan
je komt vast te zitten zo een 7 keer en je vind 37 hastalissen die dag veel geluk he maatje
grtz dinkie
je komt vast te zitten zo een 7 keer en je vind 37 hastalissen die dag veel geluk he maatje
grtz dinkie
ALS IK ZOEK VIND IK MEESTAL IETS
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hoi hoi,
nog een kans voor iedereen om te raden. Ben vandaag geweest. Was een goed dag om te testen, maar uh, wat is het geworden.....??
Hierboven nog wat foto\'s van een week geleden (wie weet wie het is)
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 04-04-2008 om 19:34 NL]