escheri

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Gesloten
Somniosus
Contacteer:
escheri

Bericht door Somniosus » 10 mar 2005, 12:29

Aangezien velen van dit forum naar Mill gaan zoeken, is er misschien wel iemand die een paar \"Isurus\" escheri wil ruilen tegen andere haaientanden uit het Eoceen, Mioceen of Plioceen van België.

Supergraver
Antw: escheri

Bericht door Supergraver » 10 mar 2005, 13:39

somniosus schreef:
Aangezien velen van dit forum naar Mill gaan zoeken, is er misschien wel iemand die een paar \"Isurus\" escheri wil ruilen tegen andere haaientanden uit het Eoceen, Mioceen of Plioceen van België.
Beste Somniosus,

Ik heb wel een of meerdere escheri\'s voor je, maar ik ben zelf op zoek naar een Carcharodon carcharias uit ned of bel. Mijn verzameling staat op het moment ingepakt maar voor een mooi C. carcharias haal ik de hele zolder overhoop om een mooie (blauwe) escheri te voorschijn te halen.

Groeten, Martijn

Somniosus
Contacteer:
Antw: Antw: escheri

Bericht door Somniosus » 10 mar 2005, 15:05

Supergraver schreef:
...maar voor een mooi C. carcharias haal ik de hele zolder overhoop om een mooie (blauwe) escheri te voorschijn te halen.
Dat kan ik geloven...

Frisian-old-age
Antw: escheri

Bericht door Frisian-old-age » 10 mar 2005, 19:40

Afbeelding

Tegen Krijt-tanden of eventueel goed ruilbod van het mioceen uit Belgie heb ik deze 2 ter ruiling.
De moelijk te vinden onderkaakse escheri is maatje 3.2 cm. De andere meet 4.3 cm.Beiden redelijk tot goed gaaf en licht gekarteld.

groetjes, Age

Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )

Gesloten