Patent Natzeven Nieuwe Stijl
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Antw: Patent Natzeven Nieuwe Stijl
Volgens mij wordt maandag een dag om nooit te vergeten, ben benieuwd.......
Cheers,
Paul
Cheers,
Paul
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
Ik vrees dat ik het maandag niet droog hou.
Tranen van gevoel biggelen over mijn smo.l.
Ik hoop de toegestroomde belangstellenden niet te teleur te stellen.
Tot jullie geruststelling kan ik jullie meedelen dat alle gevangen tanden op die dag voor een goed doel zullen worden aangewend.
Suggesties van jullie kant uit zijn welkom.
gr Hogst
Tranen van gevoel biggelen over mijn smo.l.
Ik hoop de toegestroomde belangstellenden niet te teleur te stellen.
Tot jullie geruststelling kan ik jullie meedelen dat alle gevangen tanden op die dag voor een goed doel zullen worden aangewend.
Suggesties van jullie kant uit zijn welkom.
gr Hogst
Antw: Antw: Antw: Patent Natzeven Nieuwe Stijl
Wees niet bang. I beloof hierbij plechtig dat ik maandag geen regel overtreed. Alles is van tevoren goed voorbereid dankzij Hogst.hieronymus schreef:Achja, het staat nog maar een paar honderd keer hier op\'t forum dat ge daar voor de goede gang van zaken nu eerst even wegblijft zodat er binnenkort tenminste naar hartelust terug gezocht mag worden.lanselot schreef:
Ik heb mijn exemplaar al af en ga maandagmiddag naar Antwerpen toe.
(y)
Greetz
Om alle misverstanden even uit de wereld te helpen het volgende:
Natuurlijk zal Mill nooit meer als vroeger zijn.
Middels het nieuwe patent denken zandbaas en ondergetekende 99% van alle potentiele vondsten te kunnen controleren. (Dat wil zeggen bergen en determineren)
We realiseren ons ter dege dat dat voor vele Millgangers ernstige ontwenningsverschijnselen met zich mee zal brengen.
Daarom hebben zandbaas en ondergetekende besloten dat de resterende 1 % op elke eerste van de maand te beginnen op de komende dinsdag vrij ter beschikking komt:
Er zal een residu bak staan aan de ons allen bekende ingang gezien van af het Millstrand.
Bij inlevering van jullie huidige zeef mag je een emmertje(10 liter)meenemen.
Grote zeven en zeef karren worden terplaatste door de Wachtmeester van Dienst beoordeeld.
Een veelvoud is dus mogelijk.
Wees er snel bij bij : Op is Op en dan is het weer een maand wachten.
Gr Hogst
Natuurlijk zal Mill nooit meer als vroeger zijn.
Middels het nieuwe patent denken zandbaas en ondergetekende 99% van alle potentiele vondsten te kunnen controleren. (Dat wil zeggen bergen en determineren)
We realiseren ons ter dege dat dat voor vele Millgangers ernstige ontwenningsverschijnselen met zich mee zal brengen.
Daarom hebben zandbaas en ondergetekende besloten dat de resterende 1 % op elke eerste van de maand te beginnen op de komende dinsdag vrij ter beschikking komt:
Er zal een residu bak staan aan de ons allen bekende ingang gezien van af het Millstrand.
Bij inlevering van jullie huidige zeef mag je een emmertje(10 liter)meenemen.
Grote zeven en zeef karren worden terplaatste door de Wachtmeester van Dienst beoordeeld.
Een veelvoud is dus mogelijk.
Wees er snel bij bij : Op is Op en dan is het weer een maand wachten.
Gr Hogst
- Spongebob
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 635 times
Ik heb inmiddels zes zeven en evenzoveel emmers klaarstaan, maar tegelijk een GROOT probleem. Mijn werkgever weigert mij volgende week een dagje vrij te geven 
Zo dreigt deze buitenkans aan mij voorbij te gaan....
Is er iemand in de buurt van Emmen die voor mij de zeven kan inruilen voor Mill-materiaal?
Kan ik het thuis, op een beter tijdstip, rustig uitzoeken.
Wie gunt mij dit pleziertje?

Zo dreigt deze buitenkans aan mij voorbij te gaan....
Is er iemand in de buurt van Emmen die voor mij de zeven kan inruilen voor Mill-materiaal?
Kan ik het thuis, op een beter tijdstip, rustig uitzoeken.
Wie gunt mij dit pleziertje?
Time fades away (Neil Young)
- sharkteethrene
Nu niet echt een vrolijke rene hier.
Eerst verneem ik dat Anouk komt,leuk.
Maar nu verneem ik dat een zeef \"standaard eisen\"moet hebben?
Ik zoek al jaren veilig,en zal nu in de toekomst geweigerd worden?
Dit omdat mijn zeef niet aan de standaardeisen voldoet,waar gaat dit over!
Ik kom even kijken maandag.
En ik had graag vantevoren iets vernomen van deze gang van zaken?
Rene.
Eerst verneem ik dat Anouk komt,leuk.
Maar nu verneem ik dat een zeef \"standaard eisen\"moet hebben?
Ik zoek al jaren veilig,en zal nu in de toekomst geweigerd worden?
Dit omdat mijn zeef niet aan de standaardeisen voldoet,waar gaat dit over!
Ik kom even kijken maandag.
En ik had graag vantevoren iets vernomen van deze gang van zaken?
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
- sharkteethrene
Nogmaals ik,
Rare gang van zaken!
Rene.
Rare gang van zaken!
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Antw: Antw: Patent Natzeven Nieuwe Stijl
sharkteethrene schreef:
Nogmaals ik,
Rare gang van zaken!
Rene.
Sorry hoor Rene, maar zandbaas en ik hebben geprobreerd je erbij te betrekken,maar je was onvindbaar.
Volgens welingelichte bronnen, was je in het buitenland, mogelijke toekomstige alternatieven voor Mill aan het verkennen.
En met Anouk weet je maar nooit,je moet toehappen op het juiste moment.
Vandaag zegt ze dit en morgen kan het weer anders zijn.
Dus vandaar.
gr Hogst
Hoi Rene,
Jij hebt jaren kunnen zoeken in Mill en je buit heb je binnen. Dat Hogst nu een slimme manier heeft gevonden is enkel te danken aan zijn creatieve geest. Daar mag hij denk ik in korte tijd best van profiteren. Zelfde geldt voor de Mill baas die ook eindelijk wel meer zijn kant op wil zien komen.
Datzelfde zie ik nu ook in Antwerpen met de plaatselelijke explorateur(s). Ze kunnen er niet om heen en willen maar wat graag mee doen.
Daarbij zal niemand en dan ook niemand tekort komen. Sommigen gaan alleen met wat meer naar huis, maar dat mag toch ook?
Arjen
Jij hebt jaren kunnen zoeken in Mill en je buit heb je binnen. Dat Hogst nu een slimme manier heeft gevonden is enkel te danken aan zijn creatieve geest. Daar mag hij denk ik in korte tijd best van profiteren. Zelfde geldt voor de Mill baas die ook eindelijk wel meer zijn kant op wil zien komen.
Datzelfde zie ik nu ook in Antwerpen met de plaatselelijke explorateur(s). Ze kunnen er niet om heen en willen maar wat graag mee doen.
Daarbij zal niemand en dan ook niemand tekort komen. Sommigen gaan alleen met wat meer naar huis, maar dat mag toch ook?
Arjen