kies en andere strandvondsten
Antw: kies en andere strandvondsten
@Jan, geen excuses nodig gewoon weer een leuke discussie!
@Theo, wel op de 26e wordt weer een nieuw boek gelanceerd over Noordzee fossielen. Who knows misschien staat die daar wel in!
Maar is het dan een Coelodonta equus of een Equus antiquitatis. Echter het kruisen van 2 verschillende soorten levert wel vaker rare gevallen op, zo gaan de kruisingen tussen een Schaap en een Geit door het leven als een Gaap en een Scheit.......
)
En had jij nie ooit een Botter gevonden!?!
@Theo, wel op de 26e wordt weer een nieuw boek gelanceerd over Noordzee fossielen. Who knows misschien staat die daar wel in!
Maar is het dan een Coelodonta equus of een Equus antiquitatis. Echter het kruisen van 2 verschillende soorten levert wel vaker rare gevallen op, zo gaan de kruisingen tussen een Schaap en een Geit door het leven als een Gaap en een Scheit.......

En had jij nie ooit een Botter gevonden!?!
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Once you've got heat, you can do everything!
Kan ik me niet meer herinneren,het geheugen hee.
Ga maar als bokje,SCHEIT geheten,door het leven.
Ik ga eens deftig vlooien in me\'n kiezen,als ik \'m hoor hinniken is het paard,maar hoe hoor ik dat het een neushoorn is??
Ga maar als bokje,SCHEIT geheten,door het leven.
Ik ga eens deftig vlooien in me\'n kiezen,als ik \'m hoor hinniken is het paard,maar hoe hoor ik dat het een neushoorn is??
Theo
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 364 times
- Contacteer:

hmm, misschien verklaart dit plaatje de relatief lange wortel en de flink afgesleten tand: dan zou het om een oud paard gaan
http://www.horsequest.com/journal/health/teeth.html
[Bewerkt door sjaak op 04-04-2008 om 22:21 NL]
Groet,
Niels
Niels