Tandjes ???
Tandjes ???
Hallo,
deze tandjes;want daar lijken ze het meest op heb ik gevonden bij het fijnzeven nadat ze zand hadden opgespoten aan de Zwarte Polder.
Het aparte eraan is dat er op spits ervan een kegeltje staat,een beetje als een pijlpunt.
Iemand enig idee?.
groeten gio
Minilodon
Antw: Tandjes ???
hee die heb ik ook gevonden bij de kaloot werd toen als vissentand gedetermineerd zie mijn verzameling grtn arien
- binbinneke
- Contacteer:
Antw: Antw: Tandjes ???
Klopt. Het lange, zwarte gedeelte is de wortel van de tand. Het blauwe kegeltje is de kroon.mirre2be schreef:
hee die heb ik ook gevonden bij de kaloot werd toen als vissentand gedetermineerd zie mijn verzameling grtn arien
gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/
- Carcharias
- Contacteer:
Opgespoten aan de Zwarte Polder!!!??? Ik dacht dat ze daar volgend jaar pas mee gingen starten. Maar als je inderdaad gelijk hebt dan hebben ze gelukkig een goede laag opgespoten.gigi schreef:
..nadat ze zand hadden opgespoten aan de Zwarte Polder.
groeten gio
Gr. Robbin
Luctor et Emergo
Hoi,
vissentandjes dus;zijn deze nog verder te determineren of wordt dat een beetje moeilijk?.
@ Robbin,
het spijt me te moeten zeggen dat ze nog nt opgespoten hebben;deze komen uit residu die ik een hele poos geleden heb meegenomen.
En inderdaad \'k hoop ook dat ze ditmaal uit een goede laag opspuiten.
Groeten Gio
vissentandjes dus;zijn deze nog verder te determineren of wordt dat een beetje moeilijk?.
@ Robbin,
het spijt me te moeten zeggen dat ze nog nt opgespoten hebben;deze komen uit residu die ik een hele poos geleden heb meegenomen.
En inderdaad \'k hoop ook dat ze ditmaal uit een goede laag opspuiten.

Groeten Gio
Minilodon
- notorynchus
Hoi Frederik,
bedankt voor de hulp,heb wat verder op google gezocht en inderdaad daar kijken ze het meest op.
groeten Gio
bedankt voor de hulp,heb wat verder op google gezocht en inderdaad daar kijken ze het meest op.
groeten Gio
Minilodon
- agaathunter
Hoi Gio,
Kijk ook in het foto-archief naar foto 453-0045.
Groetjes: Ed
Kijk ook in het foto-archief naar foto 453-0045.
Groetjes: Ed
geduld is een goede zaak
Hoi Ed,
dat is hem!,Trichiurus tandjes lijken er ook enorm op maar zijn m.i. meer gebogen.
Dit is bij Eutrichiurides sp. niet zo of zeker niet zo duidelijk(uitgaande van de foto uit het archief).
Groeten Gio
dat is hem!,Trichiurus tandjes lijken er ook enorm op maar zijn m.i. meer gebogen.
Dit is bij Eutrichiurides sp. niet zo of zeker niet zo duidelijk(uitgaande van de foto uit het archief).
Groeten Gio
Minilodon