Geslaagde trip naar Gainsville (Florida).
Geslaagde trip naar Gainsville (Florida).

Hallo fossiel-vrienden.
geniet van één deel van de vondsten en mooie plaatjes opgedaan in de Creeks nabij Gainsville.
Met dank aan mijn mede fossiel-vrienden Cor en David,waarmee ik samen bergen werk hebben verzet ter plaatse. Ook zei kunnen genieten van vele en mooie vondsten .
Terplaatse, hebben we diverse natuurelementen moeten trotseren om tot deze resultaten te komen.
Beginnende bij het begin,de gevreesde
fossiel-hunter Arno
Antw: Geslaagde trip naar Gainsville (Florida).
Hallo fossiel-vrienden.
geniet van één deel van de vondsten en mooie plaatjes opgedaan in de Creeks nabij Gainsville.
Met dank aan mijn mede fossiel-vrienden Cor en David,waarmee ik samen bergen werk hebben verzet ter plaatse. Ook zij kunnen genieten van vele en mooie vondsten .
Terplaatse, hebben we diverse natuurelementen moeten trotseren om tot deze resultaten te komen.
Beginnende bij het begin.De gevreesde \"Muskiet\".Dit onwaarschijnlijk klein ogende stekende beestje, heeft ons al vanaf de eerste dag voorzien van ontelbare bulten op nek ,armen en benen.
De volgende verrassing waren de rare kruipsels die her en der in de zeef, en in onze nabijheid hun recht wilden komen halen.
Al met al, als je concentatie gericht is op het vinden van haaientanden lijkt het of al deze schepsels opeens niet meer bestaan.
Ondanks de zon en warmte ,was het heerlijk toeven tussen de weelderige begroeiing van de Creeks.
Na het trotseren van de natuurelementen, kregen we te maken de Wets-elementen.
Schijnt hier nml zo te zijn dat bewoners die leven in de nabijheid van een Creek dit stuk mogen claimen tot hun privaat bezit.
Kregen dan ook weldra te maken met een leuke vrouwelijke en een mindere leuke mannelijke officer.
Ook de Boswachters willen hun steentje bijdragen ,en laten je zeker zonder \"permit\" niet zomaar in de bodem rondwroeten.
Om het geheel af te ronden kwamen wij ook nog eens oog in oog te staan met verre collega,s van mij, de Security-gards.
Is het toch waar? dat wij Nederlanders die verbodsborden niet kunnen of willen lezen.
Foto 1,2en 3 David Cor en Arno bij Dr Gordon Hubbell op bezoek.
Geniet van de grootste Meg ooit gevonden en een complete fossiele kaak. Behoort bij zijn privè vezameling.
De laatste foto is een bijzondere vondst. Enwel een speerpunt van meer dan 6000 jaar oud.Over geluk gesproken .
[Bewerkt door Arno op 02-05-2008 om 16:55 NL]
[Bewerkt door Arno op 02-05-2008 om 17:05 NL]
Met dank aan mijn mede fossiel-vrienden Cor en David,waarmee ik samen bergen werk hebben verzet ter plaatse. Ook zij kunnen genieten van vele en mooie vondsten .
Beginnende bij het begin.De gevreesde \"Muskiet\".Dit onwaarschijnlijk klein ogende stekende beestje, heeft ons al vanaf de eerste dag voorzien van ontelbare bulten op nek ,armen en benen.
De volgende verrassing waren de rare kruipsels die her en der in de zeef, en in onze nabijheid hun recht wilden komen halen.
Al met al, als je concentatie gericht is op het vinden van haaientanden lijkt het of al deze schepsels opeens niet meer bestaan.
Ondanks de zon en warmte ,was het heerlijk toeven tussen de weelderige begroeiing van de Creeks.
Na het trotseren van de natuurelementen, kregen we te maken de Wets-elementen.
Schijnt hier nml zo te zijn dat bewoners die leven in de nabijheid van een Creek dit stuk mogen claimen tot hun privaat bezit.
Kregen dan ook weldra te maken met een leuke vrouwelijke en een mindere leuke mannelijke officer.
Ook de Boswachters willen hun steentje bijdragen ,en laten je zeker zonder \"permit\" niet zomaar in de bodem rondwroeten.
Om het geheel af te ronden kwamen wij ook nog eens oog in oog te staan met verre collega,s van mij, de Security-gards.
Is het toch waar? dat wij Nederlanders die verbodsborden niet kunnen of willen lezen.
Foto 1,2en 3 David Cor en Arno bij Dr Gordon Hubbell op bezoek.
Geniet van de grootste Meg ooit gevonden en een complete fossiele kaak. Behoort bij zijn privè vezameling.
De laatste foto is een bijzondere vondst. Enwel een speerpunt van meer dan 6000 jaar oud.Over geluk gesproken .
[Bewerkt door Arno op 02-05-2008 om 16:55 NL]
[Bewerkt door Arno op 02-05-2008 om 17:05 NL]
fossiel-hunter Arno
Gefeliciteerd met die mooie vondsten Arno. Met de bijbehorende verhalen zijn ze natuurlijk nog mooier om later nog eens aan terug te denken. Je begrijpt dat ik natuurlijk razend jaloers ben op jullie trip. Moet ik echt ook eens gaan doen. Geniet nog maar eens lekker na van jullie avonturen en vondsten,
Grrr Edo
Grrr Edo
mij zijn niet van de bange, mij zijn alleen van de voorzichtige.
Klukkluk
Klukkluk
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Yummie, yummie.
Voor dit soort en aantal vondsten wil ik ook wel het nodige ongedierte totseren en de discussie met de gezagsdragers aangaan!
Leuke foto\'s ook!
Cheers,
Paul
Voor dit soort en aantal vondsten wil ik ook wel het nodige ongedierte totseren en de discussie met de gezagsdragers aangaan!

Leuke foto\'s ook!
Cheers,
Paul
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
- Supergraver
Kijk eens aan, dat noem ik nu eens een echte Super-trip!
Enne Nico, 1 Meg? Ik tel er wel een paar meer hoor
Gefeliciteerd!
@Paul
Hee nu moeten we echt volgend jaar gaan, die lui roven die hele beek leeg
Groeten uit Norge!
Martijn
Enne Nico, 1 Meg? Ik tel er wel een paar meer hoor

Gefeliciteerd!
@Paul
Hee nu moeten we echt volgend jaar gaan, die lui roven die hele beek leeg

Groeten uit Norge!
Martijn
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Antw: Antw: Geslaagde trip naar Gainsville (Florida).
Look who\'s talking.....Supergraver schreef:
@Paul
Hee nu moeten we echt volgend jaar gaan, die lui roven die hele beek leeg![]()

Trouwens laatste keer dat ik in een atlas keek waren er wel wat meer dan één beekje in de VS...
Cheers,
Paul
If it doesn't kill you, it makes you
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Tjee wat een leuk idee. Ik zie me daar al staan in die beek. Ik ga eens in de buurt kijken of ik iets dergelijks vind 
en gefeliciteerd met de leuke/mooie vondsten!!
groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 03-05-2008 om 11:12 NL]

en gefeliciteerd met de leuke/mooie vondsten!!
groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 03-05-2008 om 11:12 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
wow, prachtige vondsten!!
http://rafaeldavid.deviantart.com

Hey
Ik sluit me aan bij het verslag van Arno.
Het was een heel gezellige en mooie reis samen met Arno en David.
We hebben de mooie verzameling gezien van Mr.Hubble,en in het Museum van Florida mooie kaken van diverse haaien gezien met echte tanden, zie foto drie.
Als je genoeg tanden hebt,kun je ze als vloerbedekking gebruiken,zie foto vier
Ik denk dat iedereen tevreden terug is gekomen met de vondsten die we hebben gedaan.
Hopelijk volgend jaar weer?
Cor (sharky)