10 mei Rheine Breckweg
10 mei Rheine Breckweg

Hoi we zijn met 4 personen afgelopen zaterdag naar Rheine Breckweg geweest.het was bloedheet dus we zijn niet lang geweest.eerst van tevoren netjes de formulieren ingeleverd bij het kantoor en toen onder de slagboom door de groeve in.op de plaats helemaal onderin de groeve waar ze bezig zijn hebben we een pusozia van 20 cm.een halve Acanthoceras,een paar jacobsschelpen,gevonden.verder door de groeve zo,n 5 zee-egels,wat bivalven.had ook nog een haaientand maar bij het uithakken spleet de scheur precies door het tandje

- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: 10 mei Rheine Breckweg
Hoi Erik,
leuk verslagje. Ja, zal wel bakken zijn geweest. Ben benieuwd naar de close ups van jullie vondsten.
Groet
leuk verslagje. Ja, zal wel bakken zijn geweest. Ben benieuwd naar de close ups van jullie vondsten.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

hier vast wat foto,s.de ammoniet is een pusozia,2e foto de jacobschelp/pecten.3e foto een zee-egelstekel en foto 4 is een gedeelte van mijn zee-egelverzameling van Breckweg
[Bewerkt door Erik-B op 12-05-2008 om 15:43 NL]
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hey Erik,
hele mooie vondsten! Vooral die zee-egel stekel. Voor wat betreft je zee-egel verzameling: ik kan je nog wel een aantal afnemers bezorgen
Succes met het uitstallen van de rest van je verzameling van Rheine. Ik begrijp dat je alles nog van de zolder van je pa moet afhalen. Betekent dat dat je nog meer te zien krijgen binnenkort??
Groet
hele mooie vondsten! Vooral die zee-egel stekel. Voor wat betreft je zee-egel verzameling: ik kan je nog wel een aantal afnemers bezorgen

Succes met het uitstallen van de rest van je verzameling van Rheine. Ik begrijp dat je alles nog van de zolder van je pa moet afhalen. Betekent dat dat je nog meer te zien krijgen binnenkort??
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)