megs
Antw: Antw: megs
Ja jeroen daar heb je gelijk in ik heb al een discussie erover gemaakt maar ja als je er een wilt moet je er wat voor over hebben
Gr. Koen
Gr. Koen
wie zoekt zal vinden
Antw: megs
Dag jeroen,
Nog even een aanvulling op de opmerkingen van de kleine Arendsoog. In Veere moet je echt geen Meg kopen; veel te duur! Je kunt beter 1: heel goed zoeken in Zeeland of 2: desnoods via internet een meg aanschaffen. Of 3: er een uitzoeken en voor je verjaardag vragen of zoiets.
Veel succes! (want ze zijn wel mooi!)
Grote Arendsoog
Nog even een aanvulling op de opmerkingen van de kleine Arendsoog. In Veere moet je echt geen Meg kopen; veel te duur! Je kunt beter 1: heel goed zoeken in Zeeland of 2: desnoods via internet een meg aanschaffen. Of 3: er een uitzoeken en voor je verjaardag vragen of zoiets.
Veel succes! (want ze zijn wel mooi!)
Grote Arendsoog
wie zoekt zal vinden
sorry Pa maar ik gaf deze tip alleen maar omdat we er zelf geen vinden
Groeten arendsoog
Groeten arendsoog
wie zoekt zal vinden
- pleistoceenlover
bullet schreef:
Ik kom hier zelf elk jaar en ze zijn heel prijzig rond de 80 euro maar dan heb je wel een mooie grote.
gr jeroen
Ik dacht dat dat goedkoop was.
[Bewerkt door pleistoceenlover op 26-02-2008 om 19:10 NL]
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.
- trilobietje
Ik sluit me aan bij Amun Rah.
Je bent nog jong en gaat nog heel veel kansen hebben om zelf een meg te zoeken. Het is leuk om het nu al te kopen en zo je verzameling uit te breiden. Maar het gevoel dat er door je heen gaat als je in het zand of de klei op een grotere tand stuit, die je dan voorzichtig probeert vrij te maken en als blijkt dat het een meg is, dat gevoel is niet te evenaren met één die je gekocht hebt. Ik heb zelf nog geen gave gevonden, wel enkele grote stukken. Maar ik ben toch trots op m\'n heel verweerd (door vorst) exemplaar uit de Boomse Klei.
Ze hoeven trouwens niet echt groot te zijn. Mijn dochter heeft onlangs in het Antwerpse nog een kleine (2cm), maar wel vrij gave gevonden.
groetjes
Marleen
Je bent nog jong en gaat nog heel veel kansen hebben om zelf een meg te zoeken. Het is leuk om het nu al te kopen en zo je verzameling uit te breiden. Maar het gevoel dat er door je heen gaat als je in het zand of de klei op een grotere tand stuit, die je dan voorzichtig probeert vrij te maken en als blijkt dat het een meg is, dat gevoel is niet te evenaren met één die je gekocht hebt. Ik heb zelf nog geen gave gevonden, wel enkele grote stukken. Maar ik ben toch trots op m\'n heel verweerd (door vorst) exemplaar uit de Boomse Klei.
Ze hoeven trouwens niet echt groot te zijn. Mijn dochter heeft onlangs in het Antwerpse nog een kleine (2cm), maar wel vrij gave gevonden.
groetjes
Marleen
wie niet zoekt, niet vindt
in naturalis zijn ze volgens mij te koop
[Bewerkt door mendel op 17-05-2008 om 21:47 NL]
[Bewerkt door mendel op 17-05-2008 om 21:47 NL]
Facta non verba- Geen woorden maar daden
- pleistoceenlover
Ze hebben ze niet altijd in Naturalis, bovendien vindt ik ze daar nogal duur
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.
- Paralititan
Er is ook een winkeltje vlak bij Borger, in Drenthe. Daar verkopen ze een stuk of 11 Megalodon tanden. Ze zijn wel heel duur. Maar wel groot en van goede kwaliteit. Maar de goedkoopste was volgens mij 125 euro en de duurste meer dan 350. Dus het is wel heel duur. En de vraag is ook nog maar eens hoe betouwbaar het daar is. Ze hebben mij eens een Allosaurus tand verkocht en ze zeiden dat hij uit Marokko kwam. Maar ik kan helemaal nergens vinden dat de Allosaurus ook in Marokko voorkwam. (weet iemand daar meer van?)
Groeten
René
Groeten
René
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
@paralititan : ja dat klopt, dat is versteend leven in drouwen: http://www.versteendleven.nl/
en mss dat als je een foto plaatst iemand kan zeggen of het een allosaurus of niet ( hoogstwaarschijnlijk niet want die kwamen niet voor in afrika is wss charcharodontosaurus maar een foto moet uitsluitsel geven)
gr
sander
en mss dat als je een foto plaatst iemand kan zeggen of het een allosaurus of niet ( hoogstwaarschijnlijk niet want die kwamen niet voor in afrika is wss charcharodontosaurus maar een foto moet uitsluitsel geven)
gr
sander
- sharkteethrene
Hallo Pleistoceenlover,
Aangezien ik van mijn vrouw maar een beperkt aandeel heb van het interieur.
Kan ik dus nieuwe tanden aaschaffen,maar andere moeten daarrvoor plaatsmaken.
Dus ik heb wel een megje voor je (helaas,lol)
Geef even je adres door,en ik stuur er eentje.
Nog voorkeur van locatie,kleur?
Groetje,
Rene.
Aangezien ik van mijn vrouw maar een beperkt aandeel heb van het interieur.
Kan ik dus nieuwe tanden aaschaffen,maar andere moeten daarrvoor plaatsmaken.
Dus ik heb wel een megje voor je (helaas,lol)
Geef even je adres door,en ik stuur er eentje.
Nog voorkeur van locatie,kleur?
Groetje,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!